Výpis článků - Management

Management je schopnost řídit, vést skupiny pracovníků tak, aby společně dosahovali záměrů firmy, zájmové skupiny nebo jiných stanovených cílů. 

Jak ma jednotný styl - nebo chceme klony

Jednotný manažerský styl?

Management by měl vystupovat jednotně a měl by mít stejný manažerský styl. Je to…

přirozený styl, zralost

Jak řešit alibismus

Rozšířil se Vám alibismus? I ten se dá…

Častým problémem firem je, že se zaměstnanci brání změnám. Jsou zvyklí na určitý…

výmluva, alibista, alibi

jak nastavit plat spravedlivě

Jak nastavit férově plat

Vedoucí se často trápí tím, zda je plat dostatečně vysoký, zda mu odpovídá vykonaná…

plat, odměna, bonus

Příprava na krizi

Příprava personální politiky na krizi

Žádné štěstí netrvá věčně a žádný úspěch není bez omezení. Pokud dnes zažíváte…

kompenzační plán, strategie

konflikt mezi týmy

Jak řešit konflikt mezi týmy

Snažíte se být úspěšní. Zajistit pracovníkům budoucnost a jistoty. Při tom Vás brzdí…

konflikt, tým, příčina

Chyby chválení a kárání

Kdy chválení a kárání nefunguje

Denním chlebem manažera je podávat konstruktivní zpětnou vazbu. Do ní především…

manažerská zpětná vazba

Dynamická simulace

Dynamická simulace - budoucnost…

Manažeři se chtějí rozhodovat správně a rychle. Při řízení chtějí dosahovat…

školení, kapacity, plánování

Vedení postojů k úspěchu

Vedení postojů

Trend zavádění procesů s nástupem leadershipu ustupuje do pozadí. Procesy a efektivní systém jsou samozřejmostí.…

leadership, informace

Triáda plánování  - strategie do praxe

Jak dosáhnout strategických cílů

Triáda plánování pomáhá manažerům a majitelům jednoduše a logicky dosahovat splnění…

strategie, cíle, triáda

Real manager pro dočasné vedení firmy

Rychlé změny profesionálně – REAL…

Základem managementu jsou zkušenosti a znalosti, které firma potřebuje pro efektivní…

interim manager, change

Motivace zaměstnanců - krize

Když standardní motivace zaměstnanců…

Práce přibývá. Zaměstnanci již nechtějí peníze, bonusy je nezajímají, o přesčasech…

motivace zaměstnanců, krize

Pět tipů pro správné delegování

Pět tipů pro lepší delegování

Delegování úkolů je nevděčné téma – všichni o tom hovoří, přitom mnoho…

delegování, úkolování

Pracovní prostředí umí podpořit produktivitu

Moderní trendy v pracovním prostředí

Úspěšné firmy měří výsledek, nikoliv strávený čas pracovníků. Pracovníkům pro dobré…

pracovní prostředí, management

Přesvědčit pracovníky k úsporám vyžaduje přípravu - netajit stav, výhrady, úkoly, porozumění

Jak přesvědčit zaměstnance uskrovnit se

Musíte šetřit náklady? Omezovat výdaje? Anebo naopak rostete, a je potřeba dostat do…

komunikace, úspory, change

Motivace vede pracovníky k výkonu

Motivace – nové cesty k vlastním…

Jakým způsobem můžeme najít cestu ke svým zaměstnancům, aby byli schopni podávat…

odměna, sebezdokonalování

Výběr pracovníka - náročný úkol pro manažera

5 tipů, jak vybrat spolupracovníka

Jsem na všechno sám, a potřeboval bych někoho, kdo by mi mohl pomoci. Nejraději,…

výběr pracovníků, role

Politika kvality umí porazit konkurenci, jen to nesmí být politická fráze.

Politika kvality způsob jak porazit…

Dobrá, ale jen zdánlivě jednoduchá problematika.  Zabývá se jí stejně usilovně…

kvalita řízení, politika

Vždy je třeba najít cestu k lidem a ke změně

Efektivita změny je spojnice techniky a…

Ani korunu na zmar. Ani hodinu kapacity člověka na zmar. Ano, to je zásada…

management změny, potenciál

Hubnutí je otázkou dobré stravy

Správné stravování pro pracovně vytížené

Dnešní uspěchaná doba velmi negativně ovlivňuje nás a naše zdraví. Čím dál více…

zdraví, stravování

Nejčastější chyby SWOT analýzy

Nejčastější chyby při tvorbě SWOT…

SWOT analýza je velmi jednoduchá metoda, ve které se snadno dělají…

SWOT matice, metoda, analýza

« předchozí 1 2 3 4 následující »

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejrozšířenější, nejjednodušší postup jak efektivně rozjet podnikání je ISO, jen málokdo to pochopil.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Každé podnikání (i výroba piva) začíná tím, že si odpovím na následující otázky – kdo potřebuje pivo? Kolik ho bude potřebovat? Za kolik jej mohu prodávat? Apod. Prostě napřed uděláte rozbor potřeb, zákazníků – marketingový průzkum, finanční kalkulace. Stanovíte si konkrétní vizi, strategii, cíle. Vše připravujete sami, je to přeci Vaše myšlenka, Vaše podnikání, prostě se angažujete.

Když vše dává smysl a je to reálné, začnete definovat, co musíte všechno a jak udělat – no prostě definujete procesy. K nim pak přidáte zdroje (lidské a materiální), vybavení, informace, apod. Pokud jsou pořád rizika menší než možnost být přínosný pro zákazníka. Můžete podnikání rozjet. Oslovíte zákazníky, dodavatele, uzavřete smlouvy, začnete vyrábět a dodávat. Určitě na poprvé nebudete skvělí, ale vyděláte první peníze, dostanete nové nápady a začnete zlepšovat, co již máte. Když si ty nejdůležitější myšlenky, postupy, výsledky zapíšete, máte firmu připravenou podle ISO 9001. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace