Vyberte si článek

Zrušit

Marketingová komunikace | Public Relations

Tisková konference

Jak zvýšit efekt tiskové konference díky sociálním sítím

Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro komunikaci s novináři a tvorbu mediálního obrazu firmy. V dnešní době…

Marketingová komunikace | Public Relations

Tvorba produktů - služby

Cílová skupina je klíčem ke splnění cílů

Každý by měl jít za svým cílem, ne jinak je tomu i v oblasti služeb a cestovního ruchu. Jak připravit nabídku služeb, aby zaujala potenciální zákazníky?…

Marketingová komunikace | Public Relations

Nejčastější chyby SWOT analýzy

Nejčastější chyby při tvorbě SWOT analýzy

SWOT analýza je velmi jednoduchá metoda, ve které se snadno dělají chyby. Přínášíme vám 9 nejčastějších chyb při práci na SWOT analýze.…

Marketingová komunikace | Public Relations

Podnikatelské prostředí se mění, měl by se měnit i náš přístup

Změna chápání role managementu 21. století

Podnikání by mělo vytvářet hodnoty pro celou společnost a zároveň být v souladu s potřebou dlouhodobého rozvoje. I v podnikání musíme přijmout odpovědnost za…

Marketingová komunikace | Public Relations

Moderní pirátství nenosí pásky přes oči, ale obleky.

Potrestané pirátství…

Všeobecně se uznává, že se obvykle nevyplácí obcházet dobré mravy. V rozporu s dobrými mravy je nepochybně pirátství, jako projev bezohledné hrabivosti.

Marketingová komunikace | Public Relations

SWOT analýza pro orgány veřejné správy

Metodika zpracování analýzy SWOT pro orgány veřejné správy

Na vrcholových úrovních řízení, zejména při zpracování strategických dokumentů pro střednědobé a dlouhodobé časové období, jsou stále více vyžadovány informace…

Marketingová komunikace | Public Relations

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Napsat tiskovou zprávu není žádná věda,“ slýcháme často ze všech stran. „Anička z účetního nebo náměstek z ekonomického oddělení pan Oliva nám…

Marketingová komunikace | Public Relations

Porterův model konkurenčních sil

Analýza konkurenčních hrozeb a tlaků v prostředí trhu

Dnes i menší firmy dokáží položit „na lopatky“ mohutnější firmy, které se často holedbají svým věhlasem. Vše je závislé na rozložení sil v segment…

Marketingová komunikace | Public Relations

Marketing nevyhazovat velké peníze

O umění (ne)vyhazovat velké peníze

Malý podnikatel, živnostník, který nainvestoval do nového drahého kapacitního zařízení, který rozjíždí novou výrobu, musí uvažovat jinak než velá společnost.…

Informace z praxe do mého emailu

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie