Výpis článků - Média

Obor Média (Media Relations) se zde zabývá jak nastavit správné vztahy s představiteli médii, jak využít protředků pro hromadnou komunikaci s cílovými skupinami, veřejností. 

Tisková konference

Jak zvýšit efekt tiskové konference…

Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro…

tisková konference, sociální

Vlk se nažral a koza zůstala celá a s kým jít krást koně….

Vlk se nažral a koza zůstala celá a s…

Jsou to stará česká přísloví. První přeneseně pokazuje na snahu ošálit či klamat. …

svářeč, Technický dozorčí

Komunikace s médii má svá pravidla a metody

Zásady „K“ v mediální Komunikaci

Věci které vypadají složitě mohou být ve skutečnosti velmi jednoduché  a…

média, novináři, korektnost

Topolánkův pád očima mediálního poradce

Topolánkův pád očima mediálního poradce

Na počátku stál sebevědomý předseda jedné ze dvou nejvýznamnějších politických stran…

média, metoda K, prevence

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Externí komunikace vytváří obraz vaší…

Napsat tiskovou zprávu není žádná věda,“ slýcháme často ze všech stran. &bdquo…

korporátní styl, tisková zpráva

Interní komunikace

Zabraňte fámám, dbejte na interní…

Firma jde od desíti k pěti, asi budeme bez práce,“ šeptají si zaměstnanci.…

krize, proces, komunikace

Propagace poradeství a poradců v TV Pohoda - služba PORADNA

Propagace poradenství a poradců v TV…

Vlastní cesta propaguje poradenství a služby poradců. 28. července 2008 vyšla…

poradce, poradenství, kurz

Důvěra vybranným institucím veřejného života v (%)

WWW – postřik na mediálního škůdce

Informace jsou všude. Museli bychom být slepí a hluší, abychom se takřka neustále…

média, školení, internet

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Operativa způsobuje usínání manažerů a celé firmy. “ více >>

Marie Zelená Marie Zelená

Každý den přibývá velké množství úkolů a výzev k dořešení. V některých firmách byste ani nemuseli chodit domů a pořád by bylo co dělat. Pořád by úkoly nebyly hotové. Pokud se manažeři začnou "topit" v takové operativě, snadno zapomínají na dlouhodobý rozvoj firmy. Strategicky manažeři začínají usínat a s nimi i jejich firma. Nepostřehnou, že okolní prostředí se mění den co den a že konkurence přinesla nové tenchologie a produkty. Snadno pak přijde doba, kdy již nemusí do práce. Udělejte si každý týden čas na rozvoj sebe sama, svého týmu, firmy. Věnujte se pravidelně strategii a vizi firmy. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace