Personalizovaný tisk

datum publikace 30.03.2008

Personalizovaný tisk

Potřebujete poslat tisíce dopisů, které obsahují skupiny různých podpisů nebo segmentů zákazníků? Dnes je to jednoduché, použijete personalizovaný tisk, který umí digitální tiskárny. Dnes již nemusí asistentky trávit hodiny u tiskárny a skládat tisíce dopisů.

Související články

Personalizovaný tisk je v dnešní době velmi skloňovaný termín zejména v novinách a časopisech. Mnoho lidí si však pod tímto pojmem nedokáže představit konkrétní obsah. Obecně vzato personalizovaný tisk je tisk vyplněných formulářů, bankovní výpis, dopis určený konkrétnímu adresátovi, faktura a podobně. Tento typ tiskoviny je vytvořen společnou částí (adresa odesílatele u formuláře a dopisu, hlavička instituce u bankovního výpisu, případně dodavatel u faktury).

Další součástí jsou tzv. slučovací pole, což jsou jednoduše řečeno místa, která jsou na každém dokumentu různá. Obsahem slučovacích polí může být konkrétní oslovení, ale také čárový kód, fotografie přiděleného obchodníka. V malé míře používáte personalizovaný tisk v každodenní praxi – maily a dopisy. Představte si ale, že například v jeden den je třeba poslat tisíce, či statisíce dokumentů (výpis, faktura, dopis reagující na konkrétní požadavek zákazníka a tak dále). Takovéto úlohy řeší poskytovatelé digitálního tisku protože je těžko myslitelné zrealizovat takovouto úlohu v běžné kanceláři.

Rozeslání zpravidla ještě vyžaduje poskládání dopisů a tiskovin na formát, který se vejde do obálky. I toto umí řešit digitální tiskárny, které si pořídily speciální skládací stroj. Benefit print patří mezi ně. Ruce asistentek tak již nemusí skládat do obálek 1.000-ce dopisů.

Vít Hudec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Vojtěch Bednář

Vojtěch Bednář

Poradenství (poradce), Management, leadership , Komunikace (Public Relations),…

Petr Hlušička

Petr Hlušička

Psychologie/Terapie, Lidské zdroje, Management, leadership

Radka Hošková

Radka Hošková

Komunikace (Public Relations), Marketing, Média

Monika Kolková

Monika Kolková

Kvalita - Systémy řízení (ISO,IATF, AS), Psychologie/Terapie

Ivona Machová

Ivona Machová

Poradenství (poradce), Vlastní cesta - osobní rozvoj, Psychologie/Terapie,…

Marek Mitáček

Marek Mitáček

Kvalita - Systémy řízení (ISO,IATF, AS), Management, leadership , Informační…

Michaela Opletalová

Michaela Opletalová

Poradenství (poradce), Management, leadership , Informační technologie, Kvalita…

Jiří Střelec

Jiří Střelec

Poradenství (poradce), Kvalita - Systémy řízení (ISO,IATF, AS), Management,…

Pavel Trvaj

Pavel Trvaj

Kvalita - Systémy řízení (ISO,IATF, AS), Management, leadership , BOZP…

Martina Václavíková

Martina Václavíková

Management, leadership , Poradenství (poradce), Marketing, Lidské zdroje

Poradci

Myšlenky poradce

„Přesvědčivě znějící nesmysl je více, než nesmělá pravda...“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Mnoho lidí vnímá více esteticky než technicky. To znamená, že předložíme-li jím nesmyslnou, ale dobře podanou věc, budou ji akceptovat spíše, než nepřesvědčivou pravdu. Triviálně „Ať řekneš jakoukoli blbost, když to podáš náležitě vědecky, vždycky se najde blbec, který ti zatleská“ – F. Filipovský.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace