Výpis článků - Komunikace (Public Relations)

Public relations (vztahy/vazby s veřejností) jsou techniky, metody a nástroje, pomocí kterých firma nebo společnost vytváří, udržuje důvěryhodnost, vztahy a žádoucí povědomí se svým okolím (veřejností, partnery, dodavateli, zákazníky, politiky, a dalšími). Studuje jednotlivé postoje cílových skupin a snaží se je ovlivňovat. Základem Public Relations je poskytování informací veřejnosti a vybraným cílovým skupinám. Zároveň získávání zpětné vazby o dopadu a působení poskytnuté informace. Důležitým aspektem Public Relations je tedy obousměrnost komunikace (např.: na rozdíl od reklamy).

Cesta zákazníka nástroj péče o zákazníky

Černé díry zákaznické péče

Získání nového zákazníka je velmi drahé. Až 7x dražší než udržení zákazníka…

cesta zákazníka, spokojenost

Komunikace pro manažery - práce s argumenty

Komunikace jako hra argumentů

Stejně jako při šachové partii reaguje protihráč na tah svého soupeře vlastním…

fakta, síla informace

Krizová komunikace

Krizová komunikace - komunikujte první

V době krize má komunikace zásadní význam. Ten, kdo komunikuje jako první, ovlivňuje…

management, komunikace

Komunikace management - herec - tréma - strach

Smyjte strach a trému z komunikace

Obavy z reakce zaměstnanců nebo obavy z reakce publika prožívá manažer stejně jako…

komunikace, emoce, tréma

Manažerská komunikace a pravidla žurnalistiky

Jak na komunikaci s manažery, pomohou…

Jak koncipovat text, aby byl srozumitelný, čtivý a účinně naplnil informační účel?…

důležitost, management

Příprava komunikace - fakta a informace

Kvalitně zvládnutá příprava - základ…

Před sportovní aktivitou bereme jako samozřejmost se na ni připravit, nachystat tělo…

jak připravit komunikaci, fakta

Komunikace při nástupu nového pracovníka

Jak představit nového pracovníka

Nástup nového pracovníka je výsledkem dlouhé a nákladné práce personalistů a…

nástup zaměstnance, komunikace

Tisková konference

Jak zvýšit efekt tiskové konference…

Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro…

tisková konference, sociální

Neefektivní komunikace - problém není v neverbální komunikaci

Příčiny neefektivní komunikace

Neverbální komunikace většinou nebývá problémem špatné komunikace. Spíš prozrazuje…

komunikace, neverbální

Přesvědčit pracovníky k úsporám vyžaduje přípravu - netajit stav, výhrady, úkoly, porozumění

Jak přesvědčit zaměstnance uskrovnit se

Musíte šetřit náklady? Omezovat výdaje? Anebo naopak rostete, a je potřeba dostat do…

komunikace, úspory, change

Vnitřní dialog - autentický projev

Autentický projev při prezentacích

Člověk prezentuje, i když třeba jen sám sebe, při každé příležitosti, kdy předstoupí…

vnitřní dialog, tréma

Interní komunikace - motivace

Co potřebuje zaměstnanec, aby vám…

Finančním bonusem svého talentovaného zaměstnance nijak neohromíte. Dnes jsou…

interní komunikace

Být součástí týmu

Být součástí týmu

Pracovní tým se stále tvoří a jeho příjemná či jiná atmosféra je ovlivňována tím, jak se kdo cítí být členem týmu,…

kolektiv, součást, osobnost

Komunikace s médii má svá pravidla a metody

Zásady „K“ v mediální Komunikaci

Věci které vypadají složitě mohou být ve skutečnosti velmi jednoduché  a…

média, novináři, korektnost

Bez pozitivních hodnot nebude ani externí komunikace pozitivně hodnotná

Externí komunikace a osobní poslání

Správná externí komunikace, jednotný korporátní styl, atd. nesou určitě své ovoce.…

vnitřní hodnoty, firemní

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Externí komunikace vytváří obraz vaší…

Napsat tiskovou zprávu není žádná věda,“ slýcháme často ze všech stran. &bdquo…

korporátní styl, tisková zpráva

Interní komunikace v procesu implementace strategie

Interní komunikace může oddálit…

Interní komunikace je dnes považována za samozřejmost. Jsou přeci pravidelné porady,…

marketingová komunikace

Interní komunikace

Zabraňte fámám, dbejte na interní…

Firma jde od desíti k pěti, asi budeme bez práce,“ šeptají si zaměstnanci.…

krize, proces, komunikace

Za vším hledejme člověka

Za vším hledejme člověka

Správný způsob komunikace může člověka nadchnout pro nové ideje či zlepšování a…

porozumění, kvalita

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nevěřte lidem, že udělali VŠE, když jste je neviděli se SOUSTŘEDIT.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Dobře vyřešit problém, znamená, se na něj plně soustředit. Zapojit všechny své schopnosti. Vybavit si znalosti, které jsme použili před lety. Vše kombinovat a najít skutečně nejlepší řešení. Dnes bohužel hodně problémů je komplexních a na řešení závisí ztráty. Každé řešení si zaslouží hluboké soustředění. Manažeři by dnes měli sledovat, jak jejich pracovníci přistupují k řešení. Pokud v jejich obličejích neuvidí plné soustředění, nemohou si být jisti, že pracovník udělal maximum. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace