Výpis článků - Komunikace (Public Relations)

Public relations (vztahy/vazby s veřejností) jsou techniky, metody a nástroje, pomocí kterých firma nebo společnost vytváří, udržuje důvěryhodnost, vztahy a žádoucí povědomí se svým okolím (veřejností, partnery, dodavateli, zákazníky, politiky, a dalšími). Studuje jednotlivé postoje cílových skupin a snaží se je ovlivňovat. Základem Public Relations je poskytování informací veřejnosti a vybraným cílovým skupinám. Zároveň získávání zpětné vazby o dopadu a působení poskytnuté informace. Důležitým aspektem Public Relations je tedy obousměrnost komunikace (např.: na rozdíl od reklamy).

Manažerská komunikace a pravidla žurnalistiky

Jak na komunikaci s manažery, pomohou…

Jak koncipovat text, aby byl srozumitelný, čtivý a účinně naplnil informační účel?…

důležitost, management

Příprava komunikace - fakta a informace

Kvalitně zvládnutá příprava - základ…

Před sportovní aktivitou bereme jako samozřejmost se na ni připravit, nachystat tělo…

jak připravit komunikaci, fakta

Komunikace při nástupu nového pracovníka

Jak představit nového pracovníka

Nástup nového pracovníka je výsledkem dlouhé a nákladné práce personalistů a…

nástup zaměstnance, komunikace

Tisková konference

Jak zvýšit efekt tiskové konference…

Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro…

tisková konference, sociální

Neefektivní komunikace - problém není v neverbální komunikaci

Příčiny neefektivní komunikace

Neverbální komunikace většinou nebývá problémem špatné komunikace. Spíš prozrazuje…

komunikace, neverbální

Přesvědčit pracovníky k úsporám vyžaduje přípravu - netajit stav, výhrady, úkoly, porozumění

Jak přesvědčit zaměstnance uskrovnit se

Musíte šetřit náklady? Omezovat výdaje? Anebo naopak rostete, a je potřeba dostat do…

komunikace, úspory, change

Vnitřní dialog - autentický projev

Autentický projev při prezentacích

Člověk prezentuje, i když třeba jen sám sebe, při každé příležitosti, kdy předstoupí…

vnitřní dialog, tréma

Interní komunikace - motivace

Co potřebuje zaměstnanec, aby vám…

Finančním bonusem svého talentovaného zaměstnance nijak neohromíte. Dnes jsou…

interní komunikace

Být součástí týmu

Být součástí týmu

Pracovní tým se stále tvoří a jeho příjemná či jiná atmosféra je ovlivňována tím, jak se kdo cítí být členem týmu,…

kolektiv, součást, osobnost

Komunikace s médii má svá pravidla a metody

Zásady „K“ v mediální Komunikaci

Věci které vypadají složitě mohou být ve skutečnosti velmi jednoduché  a…

média, novináři, korektnost

Bez pozitivních hodnot nebude ani externí komunikace pozitivně hodnotná

Externí komunikace a osobní poslání

Správná externí komunikace, jednotný korporátní styl, atd. nesou určitě své ovoce.…

vnitřní hodnoty, firemní

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Externí komunikace vytváří obraz vaší…

Napsat tiskovou zprávu není žádná věda,“ slýcháme často ze všech stran. &bdquo…

korporátní styl, tisková zpráva

Interní komunikace v procesu implementace strategie

Interní komunikace může oddálit…

Interní komunikace je dnes považována za samozřejmost. Jsou přeci pravidelné porady,…

marketingová komunikace

Interní komunikace

Zabraňte fámám, dbejte na interní…

Firma jde od desíti k pěti, asi budeme bez práce,“ šeptají si zaměstnanci.…

krize, proces, komunikace

Za vším hledejme člověka

Za vším hledejme člověka

Správný způsob komunikace může člověka nadchnout pro nové ideje či zlepšování a…

porozumění, kvalita

Obor

Metoda

Norma

Vojtěch Bednář

Vojtěch Bednář

Poradenství (poradce), Management, Komunikace (Public Relations), Marketing,…

Radka Hošková

Radka Hošková

Komunikace (Public Relations), Marketing, Média

Jiří Střelec

Jiří Střelec

Poradenství (poradce), Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Duchovní…

Poradci

Myšlenky poradce

„Mikrořízení je úspěšným zabijákem výkonnosti mnoha malých a středních firem.“ více >>

Martina Václavíková

Občas někde něco nefunguje a my máme tendence vyhrnout si rukávy a udělat to, na co naši zaměstnanci "nestačí". A mikrořízení je na světě. Pokud se tomuto chce manažer vyhnout, musí vědět on i jeho lidé, co má být výsledkem, ten naplánovat, průběžně vyhodnocovat a nakonec ho dosáhnout. Tzn., musí vědět, jak strategii podniku převés do každodenní praxe a práce svých lidí. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace