Proč manažeři neradi plánují?

datum publikace 12.12.2006

Plánování

Už jste se setkali s tím, že firma nemá plán nebo jen dílčí činnosti si lidé připravují ve svých tabulkách? Setkal jsem se s tím v poslední době hned několikrát a to mě vedlo k tomu otevřít diskusi na téma "Proč manažeři neradi plánují?"

Související články

Zapojte se do diskuse na téma jaké jsou Vaše poradenské zkušenosti s plánováním u klientů. Několikrát jsem se setkal s těmito důvody, proč manažeři neradi plánují:

  • máme nahodilé objednávky a tak se nedá nic plánovat
  • zákazník své požadavky neustále mění
  • vše zvládnu ve své hlavě
  • proč bychom tak jednoduchou věc měli zaznamenávat do plánu
  • vše nám funguje i bez plánu
  • nemáme čas se zabývat papírováním
  • plánování nám nic nemůže přinést
  • ...

Setkali jste se s dalšími důvody? Podělte se o ně a o Váš názor k čemu tyto důvody mohou vést v diskusi.

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace