Propagace poradenství a poradců v TV Pohoda

datum publikace 27.07.2008

Propagace poradeství a poradců v TV Pohoda - služba PORADNA

Vlastní cesta propaguje poradenství a služby poradců. 28. července 2008 vyšla křížovka Vlastní cesty v týdeníku TV Pohoda.

Související články

Vlastní cesta - poradenský portál připravil pro čtenáře týdeníku TV Pohoda křížovku. Křížovka vyšla 28. července 2008 v nákladu 180.000 výtisků. Součástí křížovky je i inzerát k představení poradenských služeb a poradců. Především však propagace bezplatné služby u poradců Poradna
Výherce křížovky získá mp3 přehrávač. Další úspěšní luštitelé záskají reklamní dárek .Vlastní cesty

Motto pro křížovku

"Vlastní cesta je jen jedna - Vaše! Volte ji pečlivě." Další najdete v tajence.

Text inzerátu

Řešíte:

  • problémy doma nebo v práci?
  • problémy s komunikací nebo finančním zázemím?
  • jak vystupovat na veřejnosti?
  • fungování firmy či efektivitu procesů?
  • jak se oblékat a další?

Zeptejte se profesionálního poradce na jeho názor!

Poradce je nestranný k Vaší situaci a hledá optimální řešení na základě zkušeností a poznatků v daném oboru. Dnes se můžete snadno dotázat mediátora, psychologa, profesionála na komunikaci, odborníka na řízení firmy, marketing, ale i módní návrhářky.

Výherci tajenky Vlastní cesty

Do redakce TV Pohoda přišlo celkem 1165 správných odpovědí. Výhercem mp3 přehřávače se stal

Ota Hynčík z Holýšova

Další ceny získali:

  • Jiří Kuřec z Velkého Meziříčí
  • Lenka Zugarová ze Šumperku
  • Jitka Divoká z Prahy 9

Výhercům blahopřejeme a doufáme, že se jim tajenka s Vlastní cestou a poradci líbila.

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Jde-li o nás samotné a jde nám o všechno, umíme zabrat a změnit se.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Mnohokrát uslyšíte, že lidé se nemění. Oni se mění a my sami jsme se změnili. Když jsme chtěli první počítač, šli jsme na brigádu. Když nám šlo o dívku snů, byli jsme ochotni se naučit básničku nebo ji dokonce napsat. Když jsme rodiči, chceme a umíme chránit vlastní děti. Jejich úsměv za to stojí. Je velmi málo lidí, kteří nemají o nic zájem a nechtějí se změnit. Často jen nevíme, jak se dostat se zaběhaného stereotypu.

Manažeři občas neví, jak změnu vyvolat případně se obávají toho, že změnu neumí udělat příjemnou cestou. Nepříjemné situace se jim řešit nechtějí.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace