Propagace poradenství a poradců v TV Pohoda

datum publikace 27.07.2008

Propagace poradeství a poradců v TV Pohoda - služba PORADNA

Vlastní cesta propaguje poradenství a služby poradců. 28. července 2008 vyšla křížovka Vlastní cesty v týdeníku TV Pohoda.

Související články

Vlastní cesta - poradenský portál připravil pro čtenáře týdeníku TV Pohoda křížovku. Křížovka vyšla 28. července 2008 v nákladu 180.000 výtisků. Součástí křížovky je i inzerát k představení poradenských služeb a poradců. Především však propagace bezplatné služby u poradců Poradna
Výherce křížovky získá mp3 přehrávač. Další úspěšní luštitelé záskají reklamní dárek .Vlastní cesty

Motto pro křížovku

"Vlastní cesta je jen jedna - Vaše! Volte ji pečlivě." Další najdete v tajence.

Text inzerátu

Řešíte:

  • problémy doma nebo v práci?
  • problémy s komunikací nebo finančním zázemím?
  • jak vystupovat na veřejnosti?
  • fungování firmy či efektivitu procesů?
  • jak se oblékat a další?

Zeptejte se profesionálního poradce na jeho názor!

Poradce je nestranný k Vaší situaci a hledá optimální řešení na základě zkušeností a poznatků v daném oboru. Dnes se můžete snadno dotázat mediátora, psychologa, profesionála na komunikaci, odborníka na řízení firmy, marketing, ale i módní návrhářky.

Výherci tajenky Vlastní cesty

Do redakce TV Pohoda přišlo celkem 1165 správných odpovědí. Výhercem mp3 přehřávače se stal

Ota Hynčík z Holýšova

Další ceny získali:

  • Jiří Kuřec z Velkého Meziříčí
  • Lenka Zugarová ze Šumperku
  • Jitka Divoká z Prahy 9

Výhercům blahopřejeme a doufáme, že se jim tajenka s Vlastní cestou a poradci líbila.

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Operativa způsobuje usínání manažerů a celé firmy. “ více >>

Marie Zelená Marie Zelená

Každý den přibývá velké množství úkolů a výzev k dořešení. V některých firmách byste ani nemuseli chodit domů a pořád by bylo co dělat. Pořád by úkoly nebyly hotové. Pokud se manažeři začnou "topit" v takové operativě, snadno zapomínají na dlouhodobý rozvoj firmy. Strategicky manažeři začínají usínat a s nimi i jejich firma. Nepostřehnou, že okolní prostředí se mění den co den a že konkurence přinesla nové tenchologie a produkty. Snadno pak přijde doba, kdy již nemusí do práce. Udělejte si každý týden čas na rozvoj sebe sama, svého týmu, firmy. Věnujte se pravidelně strategii a vizi firmy. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace