Výpis článků - Sociální odpovědnost firem (CSR)

Sociální odpovědnost firmy, vlády

GRC má silnější filosofický obsah než…

Být sociálně a ekologicky odpovědnou firmou se dnes v EU stává pro malé a střední…

sociální image, mez

Kam až dosáhne Corporate Social Responsibility (CSR)

Kam až dosáhne Corporate Social…

U celé řady špičkových světových firem národního nebo nadnárodního významu se v…

sociální odpovědnost, kvalita

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace