Výpis článků - Strategie

Strategie je oblast, kde firma hledá stav do kterého se chce v budoucnosti dostat tak, aby byla úspěšná. Jde o to jednoduchým, účelným způsobem najít vlastní vizi (kde chci být a kým chci být), misi (co dělám, co chtějí mí zákazníci, čím jsem odlišný), cíle (konkrétní stavy, kterých mám dosáhnouz) a cestu, jak se k nim dostat, tedy strategii. 

Triáda plánování  - strategie do praxe

Jak dosáhnout strategických cílů

Triáda plánování pomáhá manažerům a majitelům jednoduše a logicky dosahovat splnění…

strategie, cíle, triáda

Nejčastější chyby SWOT analýzy

Nejčastější chyby při tvorbě SWOT…

SWOT analýza je velmi jednoduchá metoda, ve které se snadno dělají…

SWOT matice, metoda, analýza

Kreativní mapa v průběhu realizace změny poradenského portálu s firmou LA TAUPE

Vizuální modely urychlí změny

Změn je hodně a musí se zapracovat do reality. Otázkou zůstává – „Jak to…

kreativní systém, vizualizace

SWOT analýza pro orgány veřejné správy

Metodika zpracování analýzy SWOT pro…

Na vrcholových úrovních řízení, zejména při zpracování strategických dokumentů pro…

matice SWOT, analýza SWOT

Vize a strategie je základ podnikání

Bez vize a strategie se špatně podniká

Většina podnikatelů začíná svou kariéru myšlenkou. Myšlenkou, o které si myslí, že…

vize, strategie, školení

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejrozšířenější, nejjednodušší postup jak efektivně rozjet podnikání je ISO, jen málokdo to pochopil.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Každé podnikání (i výroba piva) začíná tím, že si odpovím na následující otázky – kdo potřebuje pivo? Kolik ho bude potřebovat? Za kolik jej mohu prodávat? Apod. Prostě napřed uděláte rozbor potřeb, zákazníků – marketingový průzkum, finanční kalkulace. Stanovíte si konkrétní vizi, strategii, cíle. Vše připravujete sami, je to přeci Vaše myšlenka, Vaše podnikání, prostě se angažujete.

Když vše dává smysl a je to reálné, začnete definovat, co musíte všechno a jak udělat – no prostě definujete procesy. K nim pak přidáte zdroje (lidské a materiální), vybavení, informace, apod. Pokud jsou pořád rizika menší než možnost být přínosný pro zákazníka. Můžete podnikání rozjet. Oslovíte zákazníky, dodavatele, uzavřete smlouvy, začnete vyrábět a dodávat. Určitě na poprvé nebudete skvělí, ale vyděláte první peníze, dostanete nové nápady a začnete zlepšovat, co již máte. Když si ty nejdůležitější myšlenky, postupy, výsledky zapíšete, máte firmu připravenou podle ISO 9001. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace