Výsledky vyhledávání

Pole pro vyhledávání provází celý poradenský portál na všech stranách. Cílem je, aby návštěvník si mohl v jakékoliv chvíli zadat klíčové slovo, kterého zajímá. Dokonce grafiku jsme volili tak, aby jej nabádala "hledej, hledej, ... co potřebuješ". 

Budeme rádi, když uživatel si najde právě ty potřebné zkušenosti poradce, které mu pomohou vyřešit jeho problém. Když ne, bude moci využít poradnu. 

Slovník

Verbální komunikace

Verbální komunikace je komunikace s využíváním slov (jazykem), hlasu. Tedy jaká slova, věty, vyjádření komunikující používá. Ke slovnímu vyjádření patří také hlasový projev, kladení důrazu, pauzy, apod.

Firemní komunikace

Firemní komunikace (Corporate communication) - komplex všech forem chování, jimiž firma o sobě něco sděluje a komunikuje tak s okolním prostředím. Prostředí zahruje nejen externí subjekty, ale i vnitřní prostředí např. zaměstnance, akcionáře, orgány společnosti apod.

Neverbální komunikace

Neverbální komunikace je mimoslovní, mimohlasová komunikace, kterou lidé sdělují informace a také postoje ke komunikovanému tématu. Může být vědomá i nevědomá. To podle toho, jak daná osoba zná projevy neverbální komunikace a umí je ovládat. 

Komunikace v týmu (Face to Team)

komunikace v týmu (někdy nazávaná Face to Team) je způsob, jak efektivně komunikovat s týmem (větším počtem lidí - 5 a více) jako celkem. Ve skupinách nelze vše komunikovat s jednotlivými členy, ale je třeba, aby skupina jako celek přijala, pochopila a aktivně využívala sdělované informace. 

Krizová komunikace

Krizová komunikace - je komunikace zaměřená na předcházení a řešení krizových situací tak, aby nedocházelo ke ztrátám nebo byly včas eliminovány. Za ztráty je kromě finančních ztrát, odchodu kvalitních pracovníků, ztráta partnerů apod. považováno i ztráta dobrého jména a negativní komunikace (články, blogy, ...). Krizová komunikace má za úkol zapojit vhodné zainteresované pracovníky a pomoci jim...

Komunikace s jednotlivcem (Face to Face)

komunikace s jednotlivcem (někdy také nazývaná tváří tvář - Face to Face) je zaměřená jak účinně a efektivně najít společné porozumění, dohodu, vytvořit prospěšný vztah a spolupráci.

Metody

Komunikace Face to Team

komunikace Face to Team je specifická komunikace, zaměřená na to, jak efektivně komunikovat v týmu a s týmem jako celkem. Jedná se o náročnější komunikaci než je komunikace Face to Face (komunikace s jednotlivcem). Komunikující si musí uvědomovat potřeby, chování, názory, vztahy, ... , které v týmu panují a podle toho volil správné komunikační nástroje a dovednosti.

Krizová komunikace

Krizová komunikace - jsou specializované aktivity z oblasti Public relation a managementu zaměřené na udržení dobrého (pozitivního) povědomí firmy v krizových situacích do kterých se firma dostane. Základem je krizovým situacím předcházet, proto krizová komunikace se připravuje v období rozmachu a úspěchu. 

Firemní komunikace - Corporate Communication

Strategická komunikace

Komunikace

Internetová komunikace

Internetová komunikace  

Audit komunikace a PR

Audit Public Relations - audit se zaměřuje na dosažení cílů komunikace u cílových skupin. Jde o proveření celého procesu od původního záměru, analýzy situace, výběr vhodných komunikačních nástrojů, definování témat, komunikačních kanálů, až po dosažené výsledky a zpětnou vazbu od cílové skupiny. Součástí je také využití Public Relations technik dovnitř do firmy a vně. 

Komunikace interní

Interní komunikace - komunikace uvnitř firmy, divize, skupiny specialistů apod.

Komunikace externí

komunikace externí - komunikace s externími subjekty v okolí firmy, organizace

Komunikace s novináři

Vytváření efektivního vztahu s novináři založeném na pochopení potřeb médii, veřejnosti a hlavních zásad novinářské etiky.

Komunikace Face to Public

komunikace Face to Public je komunikace s veřejností, tedy s velkou skupinou lidí. 

Komunikace s politiky a médii

komunikace s politiky a médii

Komunikace Face to Face

komunikace s jednotlivcem (nazývaná Face to Face) je komunikací tváří v tvář s druhou osobou. Smyslem je najít společné porozumění, pochopení, dohodu, spolupráci nebo jen vhodné odborné řešení. Dosáhnout takového výsledku efektivně, znamená správně využívat verbální i neverbální komunikaci.

Nabídky

Krizová komunikace

Kurz, který Vás naučí předcházet a zvládat krizové situace. Stává se, že firma se ve své podnikatelské dráze dříve nebo později dostane do krizové situace. Ta prověří její připravenost a profesionalitu manažerů. Identifikovat a připravit firmu i její pracovníky na zvládání krizových situací Vám pomůžeme v rámci této nabídky školení.

Komunikace IT pracovníků - trénink / školení

Práce IT pracovníků je především opřena o komunikaci s uživateli, interními zákazníky. Tak ačkoliv jsou IT pracovníci ztvárňováni jako lidé v otrhaných riflích, tričkách od kávy s prapodivnou mluvou, které rozumí jen počítačový fanda, musí denně vyřizovat množství hovorů, uklidňovat uživatele a řešit problémy s nejen s výpočetní technikou. Právě pro ty, kteří chtějí zefektivnit komunikaci s uživateli...

Proces interní komunikace - nabídka

Zpracujte si proces interní komunikace pod vedením zkušeného specisliasty. Připravte si plán interní komunikace, zapojte všechny klíčové manažery a pozvedněte správné povědomí o vašich záměrech u zaměstnanců. Správnou komunikací dosáhnete jejich aktivního zapojení, ale také vytvoříte skvělou firemní kulturu. 

Trénink aktivní komunikace - manažerské komunikační dovednosti

Jen komunikovat informace nestačí. Zaujmout, přesvědčit a získat kolegy pro správný návrh, nový projekt, změnu je běžnou součástí každodenní práce manažera. Vše je zapotřebí realizovat tak, aby si pracovník vytvářel dobré vztahy na pracovišti. Ty mají z dlouhodobého hlediska velký význam i na výsledky a kvalitu práce. To vše umí správná komunikace

Mediální komunikace pracovníků – trénink/školení

Schopnost komunikace managementu firmy s médii a s novináři patří nedoceněné, přesto klíčové kompetence. Kterýkoli výkonný představitel organizace se v krizi může stát předmětem mediálního zájmu, a ten nemůže delegovat na příslušné specialisty. Schopnost managementu adekvátně komunikovat s novináři se tak stává nezbytnou součástí schopnosti firmy prezentovat se navenek, a to zvláště v obtížných si...

Komunikace leadershipu - zvládněte ji jako profesionální herci

... sebe týmy specialistů. To nejtěžší je jej komunikovat tak, aby toto řešení zaměstnanci pochopili a nadchli se pro něj. komunikace má mnohdy větší vliv na úspěch než samotné řešení. Leader v těžkých situacích nesmí vypadnout z role a musí ji zvládnout jako profesionální herec na jevišti. Naučte se vtáhnout zaměstnance do děje a buďte skvělý leader. 

Efektivní komunikace specialistů, techniků - praktický trénink, školení

Dobrý nápad a skvělé technické znalosti nestačí. Pro praktickou realizaci je zapotřebí umět dobře své znalosti a nápady komunikovat, prostě prodat. Jinak se může stát, že zůstanou v šuplících (dnes v souborech někde na serveru). Právě IT specialisté, vedoucí projektů, inženýři, manažeři kvality a další technici nejvíce potřebují pomoci s komunikací. Pravě pro ně máme připravené specializované trén...

Komunikace Face to Face - trénink / školení

komunikace je nezbytný základ pro vytváření vztahů nejen obchodních, ale i osobních. Správně komunikovat je základem úspěchu každého z nás. Trénink / školení komunikace Face to Face je zaměřen na rozvoj osobních komunikačních dovedností tváří tvář svému partnerovi nebo kolegovi.

Kurzy, webináře

Trénink aktivní komunikace

Zaujmout, přesvědčit a získat kolegy pro správný návrh, nový projekt, je běžnou součástí každodenní práce  pracovníka. Vše je zapotřebí realizovat tak, aby si pracovník vytvářel dobré vztahy na pracovišti. Ty mají z dlouhodobého hlediska velký význam i na výsledky a kvalitu práce. To vše umí správná komunikace

Praktická interní komunikace

Připravte si strategický plán interní komunikace na celý rok ve spolupráci s lektorem. Využijte interní komunikaci k motivaci pracovníků a vytvářejte příjemné pracovní prostředí. Lektor se 9 let věnoval Public relations, vedl firemní časopis, trénuje management a specialisty na komunikaci i krizovou komunikaci. Nastavuje firemní systémy s ohledem na efektivní práci s informacemi.

Identifikace a komunikace rizik kybernetické bezpečnosti

Sepisujete spousty potenciálních rizik, která se asi nikdy nestanou? Bere to hodně času a také elánu pracovníků i manažerů, když se “nic nestane”. Často řada manažerů odchází s pocitem promarněnosti a ztráty času. Přijďte si poslechnout, jak správně udělat rizika, aby jste skutečně ochránili aktiva firmy. Nejen to. Podíváme se na to, jak rizika komunikovat, aby je zaměstnanci brali vážně,...

Kreslení jako efektivní komunikace manažera

Kreslit může každý a získá za to odměnu, v podobě lepšího pochopení od ostatních. Vyjádřit myšlenku je základní dovednost potřebná pro efektivní komunikaci. Potřebuje ji každý vedoucí, manažer.   Registrujte se na náš webinář. Našim cílem je, podpořit vás v tom, jak co nejlépe předat myšlenku.

Kurz efektivní komunikace: "Uzdravte komunikaci. Uzdravíte firmu"

... zvládnout komunikaci během zlomku vteřiny v situaci, která právě nastala. Tuto dovednost budete získávat na našem kurzu komunikace. Navíc chceme, abyste našli vlastní přirozený komunikační styl a cítili se skvěle a sebejistě. Snadno tak zatočíte s nervozitou. Kurzem vás provede lektor s 30-ti letou praxí v managementu a komunikaci.

Články

Komunikace změny

To tu již bylo. To nebude fungovat. Je tam příliš mnoho rizik. To jsou časté reakce, které slyší manažeři, když se snaží zavést změnu. Nadšení autora je snad nejhorší hnací motor na scestí při komunikaci změny. Často jeho nadšení přehlédne obavy a odpor, nebo zcela jiné zájmy posluchačů. I skvělá změna je pak odsouzena k záhubě. Pozor, znovu se o ni pokusit hned tak nejde, Někdy to můžete zkusit až...

Proč je firemní komunikace důležitá?

Pod pojmem firemní komunikace se rozumí proces sdílení informací mezi zaměstnanci firmy i mimo ni. Podle odborníků je efektivní firemní komunikace nezbytná pro úspěch a růst každé společnosti. Jak tedy proces interní komunikace ve vaší firmě vylepšit a jaké jsou zásady efektivní komunikace?

Komunikace jako hra argumentů

Stejně jako při šachové partii reaguje protihráč na tah svého soupeře vlastním posunem figurky v hracím poli, i v rovině komunikace můžeme hovořit o jakési pomyslné hře argumentů. Na každý argument soupeře existuje příslušný protiargument, jehož nalezení a strategické užití nás může přiblížit k vytyčenému komunikačnímu cíli.

Příčiny neefektivní komunikace

Neverbální komunikace většinou nebývá problémem špatné komunikace. Spíš prozrazuje aktuální postoje komunikujícího vůči danému tématu. Neefektivní komunikaci ve firmách způsobují jiné fenomény. Po více jak 13 letech školení a trénování aktivní komunikace jsme vybrali 3 hlavní příčiny špatné komunikace

Uzdravení komunikace má přímý vliv na rozvoj firmy

Rozhovor se zakladatelem portálu Vlastní cesta a lektorem komunikace. Moderátor Petr Schwank se zajímal o to, jaký vliv má komunikace na výkon firmy, jak rychle můžete získat výsledky ze školení a rozvojových programů, kde je nejlepší začít se změnou a řadu dalších témat, která zajímá manažery a majitele firem. Dovíte se zkušenosti za posledních více jak 25 let.

Externí komunikace a osobní poslání

Správná externí komunikace, jednotný korporátní styl, atd. nesou určitě své ovoce. Pokud firma nemá dobře nastavenou firemní kulturu včetně pozitivních vnitřních hodnot, dříve nebo později narazí na svůj strop. Základ je vždy položen na nejvyšších místech. Pokud zakladatel organizace považuje manipulaci, nátlak, dezinformaci za normální, pak se dá předpokládat, že takový styl použije i při budování...

Budoucnost efektivní komunikace leadera je kreslení

Pochopení je základem každé komunikace leadera. Čím přesněji pochopí zaměstnanci smysl, tím lépe mohou vykonat svou práci. Tedy hlavní otázkou je, jak efektivně komunikovat myšlenky? Kreslení vás donutí myšlenky zjednodušit a zaměřit se na podstatu, co si mají zaměstnanci zapamatovat. 

Kvalitně zvládnutá příprava - základ úspěšné komunikace

... nabízí jednotlivé kroky, jak kvalitně zvládnout tuto „předstartovní“ fázi komunikace.

Smyjte strach a trému z komunikace

Obavy z reakce zaměstnanců nebo obavy z reakce publika prožívá manažer stejně jako herec. Oba musí komunikovat, vtáhnout druhou stranu do děje. Manažer navíc nese na svých bedrech odpovědnost za dlouhodobou existenci firmy. Nejde umění herců přenést do managementu? Představte si, že jste herci. Znáte text. Víte, jak navodit ten správný dojem. Sdělit vše přesně tak, jak chcete. Navíc necítíte trému,...

Interní komunikace může oddálit naplnění strategie

Interní komunikace je dnes považována za samozřejmost. Jsou přeci pravidelné porady, manažeři denně komunikují se svými pracovníky a těch emailů, kterých se denně pošle. To však neznamená, že dobře funguje interní komunikace a už vůbec ne, že je správně nastavená a vede k naplnění strategie firmy.

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Napsat tiskovou zprávu není žádná věda,“ slýcháme často ze všech stran. „Anička z účetního nebo náměstek z ekonomického oddělení pan Oliva nám zprávy do novin píšou už léta,“ dostane se nám dalšího vysvětlení. Na otázku, zda v novinách alespoň čas od času své tiskové zprávy najdou, se nám dostane odpovědi v podobě stručného a jednohlasného: „Ne!“

Krizová komunikace - komunikujte první

V době krize má komunikace zásadní význam. Ten, kdo komunikuje jako první, ovlivňuje mínění, a rozhoduje o tom, kdo bude mít korektní informaci a kdo ne. Právě korektní informace správně zasazené do kontextu událostí rozhodují o chování pracovníků a o tom, jak budou i v krizové situaci pracovat.

Novinky

Vítěz diskuse externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Dalším vítězem v odborné diskusi vypsané Vlastní cestou a agenturou PR1 s tématem externí komunikace se stala Blanka Urbánková.

Tisková zpráva - soutěžní diskuze na téma externí komunikace

Vlastnícesta.cz a agentura PR1.cz vyhlašují soutěžní diskuzi na téma externí komunikace

Vítězi diskuse Interní komunikace v době krize

Na konci měsíce byly vybrány nejlepší příspěvky odborné diskuse. Výherci převzaly své ceny na golfovém turnaji poradenského portálu Vlastní cesta.

Reference

Trénink komunikace L1

Najít individuálně způsob k lepší vlastní komunikaci a vytvoření dobrého image IT týmu. Pomoci se zvýšením efektivity komunikace a školit / trénovat pracovníky tak, aby získali lepší návyky a dovednosti v komunikaci s uživateli.

Trénink komunikace IT pro Alphaduct

Vyvolat změnu v komunikaci IT pracovníků a zlepšit tak komunikaci s uživateli a pracovníky firmy. 

Poradenské obory

Zásady efektivní komunikace

komunikace je základní nástroj všech manažerů i zaměstnanců. Rozhoduje o tom, zda ostatní nám budou nejen rozumět, ale zda budou chtít s námi spolupracovat. komunikace je cesta k dlouhodobým vztahům a úspěšnosti nás samostných a firmy. 

Marketingová komunikace | Public Relations

Marketing je nauka o trhu a jeho chování. V základu zahrnuje zejména tvorbu poptávky, průzkum trhu, plánování výrobního programu, propagaci výrobků a služeb. Marketing uplatňuje tzv. 4P (Product - produkt a služby, Price - cena, Place - distribuce/umístění, Promotion - prezentace produktů). Konkrétní způsob naplnění jednotlivých zásad se nazývá marketingový mix. Podle cílové skupiny se volí správné...

Informace z praxe do mého emailu

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie