Kurzy, školení a semináře

Vyberte si kurz, školení, trénink, coaching, seminář nebo workshop připravený profesionálními poradci Vlastní cesty pro aktivní vyřešení problémů, nalezení nových kreativních řešení, synergických efektů nebo jen zvýšení vlastních dovedností. Kurzy Vám připravíme na míru Vašich problémů. 

data

AnyFactory Workshops

AnyFactory Workshops je seriál praktických setkání, která jsou zaměřená na ukázky moderních postupů a…

Automatizace, vzdělávání

Marketing pro penziony - marketingový mix, komunikace

Marketing pro penziony - Jak dát o sobě…

Zjistěte, jaké máte možnosti oslovení vašich potenciálních zákazníků. Vyberte si…

marketing, komunikační mix

Marketing pro penziony, hotely - jak přivést zákazníky

Marketing pro penziony

Odlište se od ostatních tím, že nabídnete něco navíc. Připravte atraktivní pobyt pro svůj penzion, hotel nebo…

marketing, cílová skupina

Interní komunikace - plán, nástroje, motivace

Praktická interní komunikace

Připravte si strategický plán interní komunikace na celý rok ve spolupráci s…

motivace, média, metody

Finanční analýza pro správná rozhodnutí

Finanční analýza v praxi

14. dubna 2015 - přineste si data a analyzujte je s lektorem! Seminář se zaměřuje na…

zdravá firma, poměrové

Jak tvořit mapu procesů

Jak správně tvořit mapu procesů

Lektoři Vlastní cesty pořádají 17. června 2014 specializovaný trénink na tvorbu…

modelování procesů, zlepšování

Trénink aktivní komunikace - vlastní styl komunikace

Trénink aktivní komunikace

Zaujmout, přesvědčit a získat kolegy pro správný návrh, nový projekt, je běžnou…

neverbální komunikace, verbální

Praktické hodnocení pracovníků - pochvala a kárání

Chvalte, kárejte, hodnoťte správně

Sdělit pochvalu nebo správně komunikovat kritiku Vás naučíme. Vést a motivovat…

pochvala, kritika, komunikace

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Mikrořízení je úspěšným zabijákem výkonnosti mnoha malých a středních firem.“ více >>

Martina Václavíková

Občas někde něco nefunguje a my máme tendence vyhrnout si rukávy a udělat to, na co naši zaměstnanci "nestačí". A mikrořízení je na světě. Pokud se tomuto chce manažer vyhnout, musí vědět on i jeho lidé, co má být výsledkem, ten naplánovat, průběžně vyhodnocovat a nakonec ho dosáhnout. Tzn., musí vědět, jak strategii podniku převés do každodenní praxe a práce svých lidí. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace