Chvalte, kárejte, hodnoťte správně

Sdělit pochvalu nebo správně komunikovat kritiku Vás naučíme. Vést a motivovat pracovníky je téma, které se skloňuje ve všech pádech. Jak konkrétně to udělat, když pracovníci nedodržují procesy, dělají chyby a zákazník si stěžuje. Jak konkrétně to udělat, když se týmu daří, aby tzv. neusnul na vavřínech. Při tom všem manažer neztratil hlavu a vytvářel si image spravedlivého, přísného, příjemného člověka. Jde to? Ano, na to je určen náš seminář.
Přihláška na seminářTermín | dle dohody |
Max. počet účastníků | 20 (min. počet 8) |
Doba semináře | 8 hodin |
Lektor | Jiří Střelec, Vojtěch Bednář |
Místo konání | Rašínovo nábřeží 14, Praha 2 |
Cena | 3000 Kč s DPH |
Vzešlo z praxe
Spojili jsme odbornosti
- poslání pracovních pozic
- znalostí schopností vlastních pracovníků
- potřeb firemních procesů a strategie firmy
- způsobů hodnocení výkonu pracovníků
- chápaní a znalost pravidel sociálních skupin
- ...
Program - chválit, kárat, hodnotit správně
- pochvala a kritika jako dva základní manažerské nástroje - proč potřebuje manažer zbrojní pas
- vliv cílové skupiny na pochvalu a kritiku
- sociální účinky pochvaly a kritiky - co dělá s jednotlivcem a co znamená pro kolektiv
- čeho si musíme být vědomi chceme-li chválit a kritizovat smysluplně a účinně
- jak pochválit - kdy, kde, jak se připravit, s čím počítat
- jak kritizovat – kdy, kde, jak se připravit, jak se vyvarovat chyb
- jak hodnotit práci - možnosti a ukázky pravidelného hodnocení pracovníků, model pracovního úsilí a výkonnosti
- vlastní nácvik pochval a kritiky
- diskuse a individuální konzultace
Účastníci si mohou přinést vlastní situace, které řeší. Lektoři jim pomohou situace vyřešit, co nejlépe.
Nidko ze semináře neodejde s prázdnou. Kromě prezentačních materiálů k semináři každý obdrží knihu Strategie Vyjednávání.
Výsledek tréninku / školení / kurzu
Poznání možností a způsobů chválení, kárání a hodnocení pracovníků. Praktická zkušenost jak si připravit a realizovat pochvalu a kárání pro pracovníka. Každý účastník si odnese řadu tipů a praktických ukázek pro vedení a hodnocení týmu. Vše je připraveno tak, aby účastník po absolvovní dokázal připravit a realizovat změny ve svém týmu, ve své firmě. Doporučení pro zefektivnění vytváření kvalitních vztahů.
Organizace tréninku komunikace
Cena zahrnuje pronájem místnosti, techniku, občerstvení (coffee break, oběd), tištěné materiály a následné zaslání videí z praktických příkladů. Nezahrnuje ubytování.
Znalostní linie
Máte-li zájem o samostudium (elearning) pod dohledem autorů, můžeme využít naší znalostní linie Jak správně chválit a kárat pracovníky.
Registrace na seminář
Diskuze k článku