Víte, kdo z vašeho týmu je přetížený? Kdo je se zašívá? Kdy potřebujete opravdu dalšího člena týmu? To vše jsou otázky směrované na kapacitu pracovního místa. Bez jejího výpočtu si jen myslíte, že jste výkonní a máte všechny činnosti zaměstnanců optimalizované. Chcete vědět, jak nastavit a vypočítat kapacitu pracovní pozice? Registrujte se na náš webinář.

Organizace semináře
Termínon-demand nebo 30.10.2020 v 10.00
Max. počet účastníků25 (min. počet 5)
Doba semináře2 hodin
LektorJiří Střelec
Místo konáníWebinář online na Clickmeeting
Cena1000 Kč s DPH

 

První úkol manažera při převzetí týmu je nastavit kapacity jednotlivých pracovních pozic. Nastavit je tak, aby plnil cíle firmy a dosahoval provozního zisku nebo definované přidané hodnoty. Nebudou-li zaměstnanci optimálně využívat pracovní fond, bude firma ztrácet až miliony ročně. 

To, jak se mají vykonávat jednotlivé aktivity není dnes otázkou, jak je pracovník “zvyklý”, ale také otázkou optimálního provedení. Firmy pro své přežití potřebují optimalizovat náklady. Náklady jsou přímo úměrné způsobu provedení souvisejících aktivit zaměstnance. Zaměstnanec a jeho manažer tak drží v rukou část zisku nebo ztráty firmy. Bohužel, řada manažerů na výpočet kapacity nemá čas a nebo nemá vhodnou metodiku. 

Naše metodika Vám může nastavit a optimalizovat kapacitu pracovního místa, ale i celého týmu a případně celé firmy. Dokážete: 

Kolik zaměstnanců v týmu potřebujete 

Kdy je zaměstnanec přetížený, nevytížený

Kde má zaměstnanec, tým těžiště práce 

Kde je nastavena zástupnost a kde ne

Kdo má dobrý time management 

Kdo je tahoun týmu

Kdy delegovat 

Které aktivity automatizovat 

…..

Představte si, že byste u každého pracovníka ušetřili až 200 hodin ročně. To znamená, že na 10 zaměstnanců můžete mít o jednoho méně nebo můžete dělat výkon vyšší o 1 zaměstnance. Cílem výpočtu kapacit často není propouštět, ale získat kapacitu na nové produkty, práci se zákazníky. 

CÍL online WEBINÁŘE 

  • Nastavit si kapacitu pracovní pozice a případně týmu. 
  • Pochopení metodiky kapacity pro efektivní vedení týmu. 
  • Umět nastavit kapacitu administrativních zaměstnanců a zvýšit tak výkon firmy jako celku

PRAXE potřebuje aplikovat znalosti 

Jen teoretické znalosti nestačí. Hlavní je schopnost použít znalosti prakticky ve vlastní situaci. Náš webinář je rozdělen na 2 části: 

  1. získání základních znalostí pro stanovení kapacity pracovní pozice 
  2. praktické řešení - popis a výpočet kapacity

Na webináři získáte ukázky práce s kapacitou z posledních více jak 10-ti let, které lektor získal z personálních a kapacitních auditů, optimalizace pracovních míst a zapracování nových zaměstnanců. Vyzkoušíte si vypočítat kapacitu vlastní pracovní pozice s využitím kalkulátoru kapacit Vlastní cesty. 

PROGRAM

Část 1 - základní znalosti kapacity zaměstnance - 1 hod 

  • Zkušenosti a představení lektora
  • Výkon firmy a kapacita pracovníků
  • Metodika Vlastní cesty pro stanovení kapacity 
  • Kapacita pracovního místa - využití pro efektivní vedení týmu
  • Jak začít a na co si dát pozor  

Část 2 - praktické cvičení - 1 hod 

  • Otázky účastníků a diskuse 
  • Praktický příklad výpočtu kapacity vlastní pracovní pozice  
  • Závěry a zpětná vazba  

REGISTRACE

Přihlaste se na webinář kliknutím na tlačítko registrovat: 

 

Webinářem Vás provede  

Jiří Střelec 

25 let praxe 

lektor managementu a leadershipu

autor metodiky personálního a kapacitního auditu Vlastní cesty

 

 

BONUS WEBINÁŘE

Na webináři jsme pro Vás připravili hned 2 bonusy:  

Neváhejte a registrujte se.