Sociální sítě nejsou nebezpečné. Nebezpečné z nich dělá pouze špatné zacházení. Využijte potenciál, který sociální sítě nabízí pro firemní účely. Trávení času na sociálních sítích je dnes nejčastější aktivitou uživatelů na internetu. Je možné tedy vhodně využít sociálních sítí pro podnikání a lepší vztahy se zákazníky?
Sociální sítě – rozmach nebo nebezpečí?
Bez článků to nejde
Správné propojení tvoří synergii
Příběh článku - kam až dojde Váš článek
Napíšete článek pro média, který se zobrazí nejen v tištěných, ale i internetových médiích. Každý článek je třeba správně optimalizovat, tzn. použití klíčových slov, nadpisů, odkazů. Pokud jej napíšete skutečně správně, projeví se to na zvýšení návštěvnosti vašeho webu a celkovému zvýšení povědomí o vaší společnosti, viz obrázek „Příběh článku“.
K celkovému efektu je ale také nepostradatelná pravidelnost publikování a dobré vztahy s novináři a redaktory.
Nabídka Public Relations a marketingového využití sociálních sítí
„Vaše PR ovlivňuje vaši prezentaci na sociálních sítích.“ Nabízíme kompletní péči o vaše PR na sociálních sítích a na internetu nebo jen pomoc s přípravou, plánováním ... prostě částmi, které Vás zajímají.
Jak postupujeme:
- Definice cílových skupin
- Společně definujeme účel prezentace na sociálních sítích. Argument „Jsou tam všichni, tak my taky“ není správný argument.
- Sociální analýza – zanalyzujeme vaši momentální situaci na sociálních sítích
- Určíme časový plán a důležité milníky
- Navrhneme koncept použití sociálních sítí. Každá sociální síť má své využití, vybereme ty správné pro vaše podnikání.
- Navrhneme další využití online médií (odborné a tematické webové portály, inzerce, bannery) a další formy prezentace (eventy, reklama, inzerce) s ohledem na propojení se sociálními sítěmi.
- Realizace aktivit
- Vyhodnocení
Naše principy spolupráce:
- Podle vašich požadavků, můžeme provést pouze analýzu nebo analýzu s návrhem využití sociálních sítích, nebo pro vás připravíme návrh i s realizací přesně na klíč.
- Každá aktivita, kterou pro vás provedeme, bude mít přínos.
- Pravidelně dodáváme reporty o výsledcích.