Marketing pro penziony - Jak dát o sobě vědět?

Marketing pro penziony - marketingový mix, komunikace

Zjistěte, jaké máte možnosti oslovení vašich potenciálních zákazníků. Vyberte si komunikační cesty pro svůj penzion, hotel nebo resort, které osloví vaši cílovou skupinu. Poskytneme vám informace, jak na to, jak si připravit kampaň a jak ji realizovat.  

Související články

Organizace semináře
Termín6. dubna 2016 - Praha 13-17:00
Max. počet účastníků20 (min. počet 10)
Doba semináře4 hodin
LektorYveta Sommerová, Jiří Střelec
Místo konáníImpact HUP Praha, Modrá zasedačka, Drtinova 557/10, Praha 5 - Smíchov
Cena1500 Kč s DPH

Prosím, do přihlášky do pole "Funkce" vepište místo a datum, který jste si vabrali. Děkujeme

Cílová skupina účastníků

Seminář je určen pro manažery, majitele ubytovacích zařízení, poskytovatele služeb v cestovním ruchu nebo pro všechny, kteří chtějí podnikat v oboru ubytování, wellness a cestovním ruchu. 

Dalo by se říci, že podnikat v ubytování je velmi jednoduché. Stačí z rodinného domu udělat penzion, dát reklamu na internet, do novin, zapsat se do ubytovacích serverů (jako např. bezva-ubytko) a zákazníci přijdou sami. To však dnes již nestačí. Toto umí udělat každý. Jak oslovit zákazníky a dostat k nim svou nabídku? Jaké nástroje k tomu můžete využít? Jaké jsou výhody off-line nebo on-line prezentace? 

Obsah

Obsah semináře je připraven na základě dlouholetých zkušeností a znalostí, které marketingové nástroje je možné v oblasti cestovního ruchu využít. Máte atraktivní nabídku, která má potenciál přilákat k vám zákazníky, ale musíte o ní dát vědět. Oslovit a motivovat danou cílovou skupinu, aby přijela právě k vám. Více se dovíte na semináři.

1. Jaké marketingové nástroje lze použít?

  • Přehled marketingových nástrojů
  • Máte svůj mix v pořádku?
  • Marketingový mix

2. Znáte svou cílovou skupinu?

  • Analýza je důležitá, nejen pro cílený marketing
  • Struktura klientů & možnosti penzionu
  • Použití marketingových nástrojů z pohledu cílových skupin
  • Použití marketingových nástrojů z časového hlediska

3. Off-line nebo on-line?

  • Výhody off-line prezentace
  • Výhody on-line prezentace

4. Co by měla zahrnovat komunikační kampaň?

  • Cíl – čeho chcete dosáhnout
  • Cílová skupina – koho budete oslovovat
  • Obsah – jak klienty oslovíte
  • Marketingový komunikační mix – jakými formami a v jakém regionu
  • Timing – v jakém období, kdy, jak dlouho, budete klienty oslovovat
  • Rozpočet – kolik vás to bude stát
  • Vyhodnocení – jaký to mělo dopad a porovnání s cíli

5. Možnosti neotřelé komunikace a tipy vlastní cesty

  • Slevy, slevy, slevy... stojíte o zákazníka přes slevový portál?
  • Jak využít WOM
  • Event marketing pro posílení značky
  • Praktické příklady netradiční reklamy

Představení lektorů

Yveta Sommerová

Poskytuje služby externího marketingu a poradenství. Díky 8 leté praxi v cestovním ruchu má znalosti o cílové skupině, má prakticky vyzkoušeno, co funguje a co ne. 

 

Jiří Střelec 

Zakladatel portálu Vlastní cesta s praxí 9 let v Public Relations a marketingu, ale také 20 let v řízení firem, managementu, auditování. Poslední roky se baví tím, jak efektivně a účinně vést firmy. Pomáhá začínajícím podnikatelům postavit jejich podnikání a udržet se na trhu.

Výsledek školení

Seznámíte se s možnostmi jak oslovit a zíakávat zákazníky. Prověříte si vlastní přístup v marektingovém mixu, ale také komunikačním. Všechny informace budou provazovány na cílové skupiny. Kromě toho se dovíte celou řadu zkušeností lektorů z oboru marketingu a cestovního ruchu.   

Cena

Cena zahrnuje pronájem místnosti, techniku, občerstvení (coffee break), tištěné materiály a roční prezentaci na ubytovacím portálu za 1 Kč.

Yveta Sommerová

Registrace na seminář

Registrace na seminář již byla uzavřena.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Být sám sebou není to, co se od nás očekává.“ více >>

Ivona Machová

Být sám sebou je příjemý pocit, kdy si bezprostředně dovolíme vyjádřit vlastní myšlenku, emoci, aniž bychom někoho omezili či ohrozili. Netrápí nás strach z toho, co od nás druzí budou očekávat. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace