Marketing pro penziony

Marketing pro penziony, hotely - jak přivést zákazníky

Odlište se od ostatních tím, že nabídnete něco navíc. Připravte atraktivní pobyt pro svůj penzion, hotel nebo resort. Naučíme vás několik hledisek, jak definovat cílovou skupinu a ušít jí nabídku na míru.

Související články

Organizace semináře
Termín2016
Max. počet účastníků20 (min. počet 8)
Doba semináře4 hodin
LektorYveta Sommerová, Jiří Střelec
Místo konáníHUP Praha, Zelená zasedačka, Drtinova 557/10, Praha 5 - Smíchov
Cena1500 Kč s DPH

Cílová skupina účastníků

Seminář je určen pro manažery, majitele ubytovacích zařízení, poskytovatele služeb v cestovním ruchu nebo pro všechny, kteří chtějí podnikat v oboru ubytování, wellness a cestovním ruchu. 

Dalo by se říci, že podnikat v ubytování je velmi jednoduché. Stačí z rodinného domu udělat penzion, dát reklamu na internet, do novin, zapsat se do ubytovacích serverů (jako např. bezva-ubytko) a zákazníci přijdou sami. To však dnes již nestačí. Toto umí udělat každý. Co však rozhoduje o tom, že zákazník přijede právě k Vám, že si vybere právě Váš balíček služeb? Co zákazník dnes potřebuje a jak se rozhoduje? 

Obsah

Obsah semináře je připraven na základě dlouholetých zkušeností. Kde se často dělají chyby při přípravě nabídek pro zákazníky a jejich následnou péči? Vše začíná u cílové skupiny, která rozhoduje o tom, zda budete úspěšní nebo ne. To je však jen začátek, dále je třeba nastavit správnou atraktivitu nabídky a bezpochyby komunikaci se zákazníkem. Více se dovíte na semináři.

1. Cílová skupina 

  • co to je cílová skupina?
  • stávající klientela, jak jste s ní spokojení?
  • chcete oslovit jinou cílovou skupinu?
  • co musíte dopředu vědět?

2. Definice cílové skupiny podle různých hledisek

  • geografické členění
  • socioekonomické členěni
  • demografické členění
  • behaviorální hledisko
  • jaké jsou potřeby, očekávání a požadavky cílové skupiny

3. Produkt na míru 

  • celoroční, sezónní, akční balíček – výhody a nevýhody
  • partnerství – synergický efekt 
  • trendy, vize, příležitosti 

4. Praktická tvorba produktu 

  • vytvoření pobytového balíčku  
  • marketingové tahy ke zvýšení atraktivity
  • kreativní obal – Je název produktu důležitý?  

Představení lektorů

Yveta Sommerová

Poskytuje služby externího marketingu a poradenství. Díky 8 leté praxi v cestovním ruchu má znalosti o cílové skupině, má prakticky vyzkoušeno, co funguje a co ne. 

 

Jiří Střelec 

Zakladatel portálu Vlastní cesta s praxí 9 let v Public Relations a marketingu, ale také 20 let v řízení firem, managementu, auditování. Poslední roky se baví tím, jak efektivně a účinně vést firmy. Pomáhá začínajícím podnikatelům postavit jejich podnikání a udržet se na trhu.

Výsledek školení

Naučíte se posuzovat cílovou skupinu podle více hledisek, která přímo ovlivňují tvorbu a následně prodejnost pobytového balíčku. Bude znát praktické postupy, jak správně pracovat se zákazníky. Marketing se stane Vaším partnerem v podnikání.  

Cena

Cena zahrnuje pronájem místnosti, techniku, občerstvení (coffee break), tištěné materiály a roční prezentaci na ubytovacím portálu za 1 Kč.

Jiří Střelec

Registrace na seminář

Registrace na seminář již byla uzavřena.

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejrozšířenější, nejjednodušší postup jak efektivně rozjet podnikání je ISO, jen málokdo to pochopil.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Každé podnikání (i výroba piva) začíná tím, že si odpovím na následující otázky – kdo potřebuje pivo? Kolik ho bude potřebovat? Za kolik jej mohu prodávat? Apod. Prostě napřed uděláte rozbor potřeb, zákazníků – marketingový průzkum, finanční kalkulace. Stanovíte si konkrétní vizi, strategii, cíle. Vše připravujete sami, je to přeci Vaše myšlenka, Vaše podnikání, prostě se angažujete.

Když vše dává smysl a je to reálné, začnete definovat, co musíte všechno a jak udělat – no prostě definujete procesy. K nim pak přidáte zdroje (lidské a materiální), vybavení, informace, apod. Pokud jsou pořád rizika menší než možnost být přínosný pro zákazníka. Můžete podnikání rozjet. Oslovíte zákazníky, dodavatele, uzavřete smlouvy, začnete vyrábět a dodávat. Určitě na poprvé nebudete skvělí, ale vyděláte první peníze, dostanete nové nápady a začnete zlepšovat, co již máte. Když si ty nejdůležitější myšlenky, postupy, výsledky zapíšete, máte firmu připravenou podle ISO 9001. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace