Marketing pro penziony

Marketing pro penziony, hotely - jak přivést zákazníky

Odlište se od ostatních tím, že nabídnete něco navíc. Připravte atraktivní pobyt pro svůj penzion, hotel nebo resort. Naučíme vás několik hledisek, jak definovat cílovou skupinu a ušít jí nabídku na míru.

Související články

Organizace semináře
Termín2016
Max. počet účastníků20 (min. počet 8)
Doba semináře4 hodin
LektorYveta Sommerová, Jiří Střelec
Místo konáníHUP Praha, Zelená zasedačka, Drtinova 557/10, Praha 5 - Smíchov
Cena1500 Kč s DPH

Cílová skupina účastníků

Seminář je určen pro manažery, majitele ubytovacích zařízení, poskytovatele služeb v cestovním ruchu nebo pro všechny, kteří chtějí podnikat v oboru ubytování, wellness a cestovním ruchu. 

Dalo by se říci, že podnikat v ubytování je velmi jednoduché. Stačí z rodinného domu udělat penzion, dát reklamu na internet, do novin, zapsat se do ubytovacích serverů (jako např. bezva-ubytko) a zákazníci přijdou sami. To však dnes již nestačí. Toto umí udělat každý. Co však rozhoduje o tom, že zákazník přijede právě k Vám, že si vybere právě Váš balíček služeb? Co zákazník dnes potřebuje a jak se rozhoduje? 

Obsah

Obsah semináře je připraven na základě dlouholetých zkušeností. Kde se často dělají chyby při přípravě nabídek pro zákazníky a jejich následnou péči? Vše začíná u cílové skupiny, která rozhoduje o tom, zda budete úspěšní nebo ne. To je však jen začátek, dále je třeba nastavit správnou atraktivitu nabídky a bezpochyby komunikaci se zákazníkem. Více se dovíte na semináři.

1. Cílová skupina 

  • co to je cílová skupina?
  • stávající klientela, jak jste s ní spokojení?
  • chcete oslovit jinou cílovou skupinu?
  • co musíte dopředu vědět?

2. Definice cílové skupiny podle různých hledisek

  • geografické členění
  • socioekonomické členěni
  • demografické členění
  • behaviorální hledisko
  • jaké jsou potřeby, očekávání a požadavky cílové skupiny

3. Produkt na míru 

  • celoroční, sezónní, akční balíček – výhody a nevýhody
  • partnerství – synergický efekt 
  • trendy, vize, příležitosti 

4. Praktická tvorba produktu 

  • vytvoření pobytového balíčku  
  • marketingové tahy ke zvýšení atraktivity
  • kreativní obal – Je název produktu důležitý?  

Představení lektorů

Yveta Sommerová

Poskytuje služby externího marketingu a poradenství. Díky 8 leté praxi v cestovním ruchu má znalosti o cílové skupině, má prakticky vyzkoušeno, co funguje a co ne. 

 

Jiří Střelec 

Zakladatel portálu Vlastní cesta s praxí 9 let v Public Relations a marketingu, ale také 20 let v řízení firem, managementu, auditování. Poslední roky se baví tím, jak efektivně a účinně vést firmy. Pomáhá začínajícím podnikatelům postavit jejich podnikání a udržet se na trhu.

Výsledek školení

Naučíte se posuzovat cílovou skupinu podle více hledisek, která přímo ovlivňují tvorbu a následně prodejnost pobytového balíčku. Bude znát praktické postupy, jak správně pracovat se zákazníky. Marketing se stane Vaším partnerem v podnikání.  

Cena

Cena zahrnuje pronájem místnosti, techniku, občerstvení (coffee break), tištěné materiály a roční prezentaci na ubytovacím portálu za 1 Kč.

Jiří Střelec

Registrace na seminář

Registrace na seminář již byla uzavřena.

Obor

Metoda

Norma

Michaela Opletalová

Michaela Opletalová

Poradenství, Management, Informační technologie, Kvalita - Systémy řízení (ISO)

Yveta Sommerová

Yveta Sommerová

Marketing, Komunikace (PR)

Jiří Střelec

Jiří Střelec

Poradenství, Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Duchovní rozvoj,…

Poradci

Myšlenky poradce

„Každý golfista zahraje špatnou ránu. Je na něm, jak dlouho bude špatně hrát. “ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Právě až uděláme chybu, uvědomíme si, že něco jsme podcenili, neudělali správně. Je to běžný proces učení bez kterého bychom těžko získávali cenné zkušenosti. Velmi důležité je zvládnout emoce, uvědomit si příčinu a v chybě již nepokračovat. Na golfu v takovém případě emoce pracují na plno a špatnou ránu si musí golfista napravit nebo dostává trestnou ránu. Je to stejné jako v životě. Za každou úlevu se platí. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace