Trénujte efektivní komunikaci na praktických manažerských příkladech. Jen tak získáte skutečné manažerské komunikační dovednosti. Manažer musí zvládnout komunikaci během zlomku vteřiny v situaci, která právě nastala. Tuto dovednost budete získávat na našem kurzu komunikace. Navíc chceme, abyste našli vlastní přirozený komunikační styl a cítili se skvěle a sebejistě. Snadno tak zatočíte s nervozitou. Kurzem vás provede lektor s 30 letou praxí v managementu a komunikaci.

Organizace semináře
Termín7. a 8. 6. 2022, 27. a 28. 7.2022, 14. a 15. 9. 2022
Max. počet účastníků6 (min. počet 4)
Doba semináře16 hodin
LektorJiří Střelec
Místo konáníHotelová škola MATURO, Radlická 591/115, Praha 5
Cena9899 Kč s DPH

KOMUNIKACE HUMAN RESOURCES MANAŽERŮ S TOP MANAGEMENTEM A ZAMĚSTNANCI 
7. a 8. 6.2022

KOMUNIKACE TRANSFORMACE VE FIRMĚ 27. a 28. 7.2022

KOMUNIKACE MANAGEMENTU 14. a 15. 9.2022

KOMUNIKACE HUMAN RESOURCES MANAŽERŮ S TOP MANAGEMENTEM A ZAMĚSTNANCI KOMUNIKACE
TRANSFORMACE VE FIRMĚ
KOMUNIKACE
MANAGEMENTU
7. a 8. 6.2022 27. a 28. 7.2022 14. a 15. 9.2022
Program tréninku Program tréninku Program tréninku
  • odhalení přirozených schopností zaměstnanců
  • vedení začínajících vedoucích
  • jak přesvědčit management o rozvoji zaměstnanců
  • jak komunikovat se zaměstnanci změny v pracovní náplni
  • jak pomoci komunikovat systémové změny ve firmě
  • řešení konfliktních situací
  • komunikace nárůstů výpovědí v týmu
  • posilování kredibility a důvěry manažerů
  • individuální doporučení + praktická cvičení
  • příprava na komunikaci
  • psychologie komunikace
  • postup efektivní komunikace změny
  • zvýšení jistoty a sebevědomí v chaotickém prostředí
  • komunikace změny technickým pracovníkům
  • vytvoření vnitřního rozhodnutí pro změnu
  • jak zaujmout a nadchnout pro změnu
  • řešení manažerských situací
  • individuální doporučení + praktická cvičení
  • příprava na komunikaci a jednání
  • psychologie komunikace
  • jak zaujmout a nadchnout zaměstnance
  • jak komunikovat zpětnou vazbu, tak aby ji pracovník přijmul
  • jak řešit změnu atmosféry v týmu
  • posilování proaktivity
  • jak sdělovat požadavky TOP managementu
  • řešení dalších manažerských situací
  • verbální a neverbální komunikace
  • individuální doporučení + praktická cvičení

Základem skvělé komunikace vedoucího nebo manažera je věřit sám sobě. Vědět, jak v různých situacích funguje vaše mysl i tělo. Dokážete zvládnout nervozitu? Nabídne vám váš mozek dostatek myšlenek na komunikaci např. v situaci, kdy pracovník neplní své povinnosti? Dokážete sdělit skvělou emoční pochvalu, na kterou zaměstnanec nezapomene do konce života? Co takhle navíc umět zaujmout zákazníka. Nadchnout management pro změny ve vašem týmu, aby nepochyboval o navýšení potřebných zdrojů? To vše a jiné situace budete trénovat s lektorem, který tyto situace zažil již mnohokrát.

Co vše na školení komunikace zažijete a naučíte se:

Připravit se na komunikaci

90% vedoucích se na komunikaci nepřipravuje. Bohužel ani neví jak. Naučíte se efektivní způsob přípravy komunikace s jakoukoli cílovou skupinou. Budete umět mluvit tak, že druhá strana bude mít pocit, že jim rozumíte nebo dokonce, že jim mluvíte z duše.

Vyzkoušíte si techniky na posílení sebejistoty, potlačení nervozity nebo také zvládání stresu.

Jak zaujmout a nadchnout

Dostanete návody na to, co lidi zajímá a co rozhodně nikdy nezklame. Dokážete tak vytvořit zajímavost téměř pro kohokoli a v jakékoli situaci. Navíc při zapojení komunikačních technik vytvoříte nadšení u zaměstnanců nebo nadřízených manažerů, či zákazníků.

VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ KOMUNIKACE

Budete poznávat, jak působí neverbální komunikace. Jak vytvoříte skvělý první i další dojem. Co si lidé z komunikace odnáší. Posílíte vlastní schopnost verbálního i neverbálního projevu. To vám pomůže podpořit vzájemné porozumění v komunikaci a také zlepší vztahy. Lidé budou mít větší chuť s vámi komunikovat.

Manažerské komunikační dovednosti

Hlavním nástrojem manažera není umět připravit strategii, ale nadchnout pro ni zaměstnance. Dovést zaměstnance k jeho vlastnímu úspěchu. Posílit jeho motivaci. Naučit tým vzájemně si naslouchat apod. Komunikace je hlavní prostředek každého manažera pro vytvoření úspěšné firmy. Na školení budete prakticky trénovat komunikaci v manažerských situacích. Budete si zkoušet situace zvládnout co nejlépe s ohledem na to, jaký tým vedete.

Další témata, která vás budou provázet tréninkem:

  • komunikace jako nástroj managementu
  • aktivní versus pasivní komunikace – komunikace se zákazníkem, managementem
  • psychologie komunikace – hledání vlastního stylu, reakce ostatních, působení
  • využití Public Relations technik pro komunikaci
  • jak vytvořit vnitřní motiv

Přínos školení komunikace pro vás

  • Poznání a využívání vlastního přirozeného komunikačního stylu
  • Návrhy řešení konkrétních situací po komunikační a manažerské linii
  • Osobní doporučení pro každého účastníka
  • Vyřešení vlastní konkrétní situace nebo komunikační příprava na její zvládnutí

Vyjádření účastníků školení komunikace

Martin Zdeněk

Valeo

"Jedno z nejlepších školení co jsem kdy měl. Školení probíhalo přes vlastní emoční prožití s vypořádáním se různých situací."

Vladimíra Doleželová

konzultantka marketingu a komunikace

"Taky si o sobě myslíte, že jste za ta léta ostřílený profík, kdy komunikaci v týmu a s klienty zvládáte levou zadní? OMYL! V oboru marketingu a komunikace se pohybuji více jak 25 let a po školení Jiřího Střelce jsem si uvědomila, že těch, co skutečně umí komunikovat věcně, pozitivně a efektivně, je jako šafránu. Nepodceňte svůj rozvoj i v době vašeho kariérního vzestupu a udělejte si čas na školení "Uzdravte komunikaci. Uzdravíte firmu". Toto školení se vám vryje pod kůži."

Jakub Povýšil

EDAG Engineering CZ

"Velice děkuji za absolvovaný trénink komunikace, znatelně mi pomohlo pochopit principy správně volených slovních obratů a diplomacii při komunikaci."

Roman Šimčík

EDAG Engineering CZ

"Za mě velmi přínosné.Spoustu věcí se podařilo vyřešit na místě a o spoustě nově nabitých informací můžu přemýšlet i nadále. Zároveň jsem rád, že jsem mohl strávit čas i s ostatními lidmi ve firmě, se kterými se často nesetkávám a poznat jejich vnímání z druhé strany."

Hana Jančulová

Vitesco

“Podpora ve formě znalostní linie nás mezi jednotlivými workshopy vždy znovu vtáhla do hry. Její on-line forma nám dala možnost si téma kdykoliv osvěžit, kdykoliv nahlédnout do praktických příkladů a možnost připravit si komunikaci dopředu se stala neocenitelnou.”

Tomáš Coubal

EDAG Group

Libí se mi, že Jirka neříká pouze naučené fráze z knih, ale předává své zkušenosti z praxe. Je to dobrý mentor. Informace jsou předávány fakticky ale i lidsky.

Jana Chudová Jitka Marschová David Staněk
  TE Connectivity s.r.o.  
"Ze školení jsem vždy odcházela se smíšenými pocity. Zjistila jsem, že mám v komunikaci velké mezery, na kterých je potřeba zapracovat. Školení mi otevřelo oči, naučilo se na situace dívat z jiného úhlu a přistupovat k nim s otevřenou myslí. Rozhodně doporučuji." "Jiří je profesionál každým coulem, který je navíc ale velice lidský a dokáže se vcítit do druhých. Není snad oblast v komunikaci, se kterou by si nevěděl rady, a osobní příběhy vše skvěle doplňují." “Trénink komunikace mohu doporučit, trénink byl zaměřen na veškeré části komunikace velmi zajímavou a jasnou formou. Navíc příběhy pana Střelce dodají školení ještě větší šmrnc.”

 

Tréninkem vás provede lektor komunikace

JIŘÍ STŘELEC

30 let praxe

lektor komunikace, managementu a leadershipu

Zaměřuje se na to, jak technicky orientované pracovníky naučit softskills.

Více viz na Jiří Střelec

CENA TRÉNINKU

Cena za 2 dny tréninku komunikace v rezervované školící místnosti je 9 899 Kč bez DPH na osobu.

V ceně získáte:

  • školící materiály
  • Video záznam vlastních cvičení
  • Coffee-break

BONUS TRÉNINKU

Na tréninku jsme pro Vás připravili bonus

Neváhejte a objednejte si školení komunikace.