Zaujmout, přesvědčit a získat kolegy pro správný návrh, nový projekt, je běžnou součástí každodenní práce  pracovníka. Vše je zapotřebí realizovat tak, aby si pracovník vytvářel dobré vztahy na pracovišti. Ty mají z dlouhodobého hlediska velký význam i na výsledky a kvalitu práce. To vše umí správná komunikace. 

Organizace semináře
Termíndohodou - klikněte na MÁM ZÁJEM O ŠKOLENÍ
Max. počet účastníků10 (min. počet 5)
Doba semináře16 hodin
LektorJiří Střelec
Místo konánídle lokality účastníků
Cena5500 Kč s DPH

Vlastní cesta trénuje manažery, specialisty na aktivní komunikaci. Dnes již jen pasivní nebo reaktivní komunikace nestačí. Manažer i specialista má být člověk, který aktivně prosazuje své návrhy, včas eskaluje problémy, prezentuje výsledky. Ano, také spolu-vytváří firemní kulturu a rozvíjí firemní strategii.

K dosažení maximálního účinku komunikace uvnitř firmy trénuje Vlastní cesta účastníky na základní techniky Public Relations. Techniky, které pomáhají zaujmout, správně šířit povědomí a spoluutvářet dobré dlouhodobé vztahy s kolegy. 

Každý účastník na tréninku spolu s lektorem hledá vlastní styl komunikace. Takový, který je mu blízký a je schopen jej rozvíjet. Poznat jej může v praktických příkladech, které bude realizovat na kameru. Hlavním cílem bude vytvářet správný dojem a přesvědčit druhou stranu.   

Obsah tréninku komunikace

Aktivní komunikace a hledání vlastního komunikačního stylu zahrnuje tato témata:

  • Aktivní versus pasivní komunikace – komunikace se zákazníkem, managementem
  • Psychologie komunikace – hledání vlastního stylu, reakce ostatních, působení
  • Komunikace face to face – verbální neverbální, po telefonu, ...
  • Využití základní Public Relation nástrojů pro efektivní komunikaci uvnitř firmy
  • Aktivní reakce v rozhovoru na konkrétní téma
  • Vznik a předcházení konfliktů
  • Základy vyjednávání – rozbor situace, strategie, ...
  • Cvičení na kameru a jejich rozbor  a další.

Jednotlivá témata budou protkána příklady z praxe a hlavně praktickým nácvikem účastníků v různých situacích v komunikaci se zákazníkem nebo s kolegou a s ohledem na pracovní pozice. Tréninkové příklady mohou být např:

  • získání týmu pro nový projekt
  • podpora bezpečnosti uvnitř firmy
  • eskalace kolapsu výroby 
  • komunikace IT pracovníka s manažerem na téma dodržování bezpečnostních politik
  • zaujetí pro výsledky z přezkoumání systému
  • představení přínosů mapy procesů
  • vyřešení problémů s nastavením PC/NB
  • apod.

Další příklady jsou vybrány z naší databáze po poskytnutí podrobnějších informací o stavu a dovednostech účastníků tréninku. Výrazně je přihlíženo ke komunikaci s lidmi na různých organizačních úrovních. 70% tréninku je věnováno praktickému nácviku komunikace s důrazem na působení na ostatní účastníky komunikace.

Výsledek tréninku / školení komunikace

Poznání sebe sama v konkrétních situacích při komunikaci s interním zákazníkem (kolegy a vedoucími pracovníky). Odhalení vlastních praktických komunikačních schopností. Příprava na vytváření dlouhodobě prospěšných vztahů prostřednictvím správné a efektivní komunikace. Zpětná vazba od ostatních účastníků a především lektora. Doporučení pro zefektivnění komunikace a vytváření kvalitních vztahů. Součástí tréninku je také příprava na konkrétní jednání nebo prezentaci. Účastníci tak odchází s vyřešeným vlastním případem.

Reference

Komunikaci jsem trénovali a trénujeme napříkald pro TPCA, FEI, TNT, Continental, Inex Spedition, Alphaduct, SONY DADC, J&T Management, ENEL, Honeywell, Kingspan, CZ Okna, Nuovo Caffe, Cukrárnu Cherry apod.

Organizace tréninku komunikace

Cena zahrnuje pronájem místnosti, techniku, občerstvení (coffee break, oběd pro oba dny), tištěné materiály a následné zaslání videí z praktických příkladů. Nezahrnuje ubytování. 

První den večer může být připravena ochutnávka vín přímo na penzionu.