Audit komunikace a PR

datum publikace 23.04.2012

Audit Public Relations - audit se zaměřuje na dosažení cílů komunikace u cílových skupin. Jde o proveření celého procesu od původního záměru, analýzy situace, výběr vhodných komunikačních nástrojů, definování témat, komunikačních kanálů, až po dosažené výsledky a zpětnou vazbu od cílové skupiny. Součástí je také využití Public Relations technik dovnitř do firmy a vně. 

Jiří Střelec

Obor

Myšlenky poradce

„Žena by svým oblečením měla pozvednout nejen krásu svého těla, ale i své duše.“ více >>

Marie Zelená Marie Zelená

Žena by svým oblečením měla pozvednout nejen krásu svého těla, ale i své duše.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace