Audit komunikace a PR

datum publikace 23.04.2012

Audit Public Relations - audit se zaměřuje na dosažení cílů komunikace u cílových skupin. Jde o proveření celého procesu od původního záměru, analýzy situace, výběr vhodných komunikačních nástrojů, definování témat, komunikačních kanálů, až po dosažené výsledky a zpětnou vazbu od cílové skupiny. Součástí je také využití Public Relations technik dovnitř do firmy a vně. 

Jiří Střelec

Obor

Myšlenky poradce

„Myšlenky neznají hranic. Naplňme je a uskutečněme si vlastní sny.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Jako malí jsme měli sny. Lítali jsem v oblacích a chtěli změnit svět. Aspoň kousek světa. To vše se zrodilo v našich myšlenkách a když jsem se pustili do jejich realizace, staly se skutečností. Nenechme myšlenky zahynout svou nečinností a splňme si své sny. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace