Audit komunikace a PR

datum publikace 23.04.2012

Audit Public Relations - audit se zaměřuje na dosažení cílů komunikace u cílových skupin. Jde o proveření celého procesu od původního záměru, analýzy situace, výběr vhodných komunikačních nástrojů, definování témat, komunikačních kanálů, až po dosažené výsledky a zpětnou vazbu od cílové skupiny. Součástí je také využití Public Relations technik dovnitř do firmy a vně. 

Jiří Střelec

Obor

Myšlenky poradce

„Přesvědčivě znějící nesmysl je více, než nesmělá pravda...“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Mnoho lidí vnímá více esteticky než technicky. To znamená, že předložíme-li jím nesmyslnou, ale dobře podanou věc, budou ji akceptovat spíše, než nepřesvědčivou pravdu. Triviálně „Ať řekneš jakoukoli blbost, když to podáš náležitě vědecky, vždycky se najde blbec, který ti zatleská“ – F. Filipovský.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace