Bostonská matice, nekdy také Bostonská strategická tabulka. Určuje relativní podíl produků na trhu. Snahou je mít vyvážené portfolio produktů na trhu. Produkty jsou podle podílu rozděleny do 4 kategorii - ubozí psi, otazníky, propadáky, dojné krávy.
Bostonská matice
Marketingová komunikace | Public Relations | 23/04/2012
Nabídky

Odhalte skutečný potenciál pracovníků s video diagnostikou YCLUSTER
Kurzy, webináře

Jak vést pracovní pohovor a vybrat nejvhodnějšího zaměstnance
Nabídky

Právní aspekty insolvence a reorganizace
Kurzy, webináře

Kreslení jako efektivní komunikace manažera
Kurzy, webináře

Insolvence a krizový management jako příležitost pro reorganizaci podniku
Kurzy, webináře

Jak nastavit kapacitu pracovní pozice, týmu, firmy
Nabídky

Získejte prostředky na firemní vzdělávání - POVEZ
Kurzy, webináře

Kde Vás zaměstnanci podvádí
Kurzy, webináře
