Bostonská matice, nekdy také Bostonská strategická tabulka. Určuje relativní podíl produků na trhu. Snahou je mít vyvážené portfolio produktů na trhu. Produkty jsou podle podílu rozděleny do 4 kategorii - ubozí psi, otazníky, propadáky, dojné krávy.
Bostonská matice
Marketingová komunikace | Public Relations | 23/04/2012
Nabídky

Propojte Leadership s procesy - přineste do firmy spokojenost a rozvoj
Kurzy, webináře

Identifikace a komunikace rizik kybernetické bezpečnosti
Nabídky

Externí mzdová účetní
Nabídky

Akademie Human Resources management
Kurzy, webináře

Kurz efektivní komunikace: "Uzdravte komunikaci. Uzdravíte firmu"
Nabídky

Odhalte skutečný potenciál pracovníků s video diagnostikou YCLUSTER
Kurzy, webináře

Jak vést pracovní pohovor a vybrat nejvhodnějšího zaměstnance
Nabídky

Právní aspekty insolvence a reorganizace
Kurzy, webináře
