Bostonská matice

datum publikace 23.04.2012

Bostonská matice, nekdy také Bostonská strategická tabulka. Určuje relativní podíl produků na trhu. Snahou je mít vyvážené portfolio produktů na trhu. Produkty jsou podle podílu rozděleny do 4 kategorii - ubozí psi, otazníky, propadáky, dojné krávy.

Obor

Myšlenky poradce

„Sebejistotu si musí budovat každý sám“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Sebejistota rozhoduje o tom, jakou vnitřní jistotu máme sami v sebe. Nikdo jiný nám ji dát nemůže. Ostatní nás jen mohou "zvenčí" povzbuzovat a ukazovat směr. Práce na sebejistotě je na nás. Čím dříve začneme, tím více náročnějších úkolů zvládneme a většího úspěchu dosáhneme. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace