Firemní identita - Corporate identity

datum publikace 17.10.2015

Související články

     

Corporate identity

Firemní identita

     
             
   

Corporate communication

Firemní komunikace

<–––––––––––––––––––>

Corporate design

Firemní design

   
    | + |    
   

Corporate culture

Firemní kultura

<–––––––––––––––––––>

Corporate product

Firemní produkt

   
             
             
      |      
     

Corporate image

Firemní image

     

 

 

 

 

Obor

Myšlenky poradce

„Přesvědčivě znějící nesmysl je více, než nesmělá pravda...“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Mnoho lidí vnímá více esteticky než technicky. To znamená, že předložíme-li jím nesmyslnou, ale dobře podanou věc, budou ji akceptovat spíše, než nepřesvědčivou pravdu. Triviálně „Ať řekneš jakoukoli blbost, když to podáš náležitě vědecky, vždycky se najde blbec, který ti zatleská“ – F. Filipovský.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace