Kaizen

datum publikace 23.04.2012

Metoda kaizen

Kaizen je metoda postupného a soustavného zlepšování se zaměřením na kvalitu produktu. Vznikla v Japonsku a je hodně orientovaná na výrobní, strojírenské firmy. Její principy lze dobře využít i jinde. Sdružuje samozřejmě více metod běžně používaných v kvalitě.

Související články

Kaizen je metodou využívající postupné (malé) kroky ke zlepšení. Nejedná se o velké zlepšovací skoky jako je například inovace. Hlavní princip kaizen jsou: 

  • vše se dá zlepšit
  • vše se mění
  • zlepšování je otevřené pro každého

Základem kaizen je např. metoda PDCA

 

Obor

Myšlenky poradce

„Nedáme-li pracovníkům informace, seženou a vymyslí si je sami.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Žijeme sice ve světě přehlceného informacemi. Přesto lidé baží po informacích, které potřebují nebo chtějí pro svou práci, osobní život. Pokud jim informace, zvláště v konfliktních situacích nebo krizových, nedáme, vyvinou úsilí je získat nebo si je domyslet. Samozřejmě to udělají s ohledem na jejich znalosti a zájmy. Mnohem lepší je informace přirozeně poskytovat. Vždy existují vhodné informace ke komunikaci. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace