Mediální strategie je popis způsobu jak s využitím médií (TV, rozhlas, časopisy, internetové portály, sociální sítě apod.) dosáhnout zvýšení povědomí o námi zvolené informaci u cílové skupiny. Jde o to určit jaká média jsou vhodná pro naši cílovou skupinu, jaká témata je třeba zpracovat, jak navázat komunikaci a udržovat vztahy s médii.
Mediální strategie
| 23/04/2012
Kurzy, webináře

Jak vést pracovní pohovor a vybrat nejvhodnějšího zaměstnance
Nabídky

Právní aspekty insolvence a reorganizace
Kurzy, webináře

Kreslení jako efektivní komunikace manažera
Kurzy, webináře

Insolvence a krizový management jako příležitost pro reorganizaci podniku
Kurzy, webináře

Jak nastavit kapacitu pracovní pozice, týmu, firmy
Nabídky

Získejte prostředky na firemní vzdělávání - POVEZ
Kurzy, webináře

Kde Vás zaměstnanci podvádí
Kurzy, webináře

Krizový management
Kurzy, webináře
