Model EFQM

datum publikace 23.04.2012

European Foundation for Quality Management. Model EFQM staví zákazníka a jeho spokojensot na první místo. Hledá především dosažené výsledky, které mají přínos pro zákazníka. Model EFQM obsahuje těchto 9 základní části - vedení, lidé, strategie a politiky, partnerství a zdroje, procesy, výsledky pracovníků, výsledky pro zákazníka, výsledky pro společnost, klíčové výsledky firmy.

 

Obor

Myšlenky poradce

„Krizová komunikace se musí plánovat“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Je vhodné připravit komunikační plán krizové komunikace ještě dříve, než je jí doopravdy potřeba. Pak většinou nemáte čas.
 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace