Psychologická diagnostika

datum publikace 21.08.2014

Jedná se odborné, psychologem prováděné zhodnocení potenciálu jednotlivce za využití standardizovaných licencovaných psychologických testů opatřených normami pro srovnání s vybranou populací. Slouží především ke zjišťování míry sledovaných osobnostních rysů, vlastností, dispozic k vykonávání dané funkce.

Diskuze k článku

Obor

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace