Time management

datum publikace 20.04.2015

Time management - efektivní hospodaření s časem

Time management se zabývá efektivní práci s časem pracovníka tak, aby dosahoval optimálního výkonu na své pracovní pozici. Cílem je naučit pracovníka samostatně pracovat s minimem času a dosahovat nejlepších výsledků. Součástí je také vnitřní motivace pracovníka smařovaná pro dosahování vlastních i firemních cílů. K tomu, aby se to pracovníkovi podařilo hledá valstní psychickou a fyzickou rovnováhu v životě a na pracovišti.

Související články

Time management v poslední době stoupá na významu. Na pracovníky i na manažery "padá" více a více úkolů, které musí zvládat v kratším čase. Ikdyž mají k dispozici modernější technologie (PC, SW, ...) potřebují najít vlastní přístup, jak pracovat, aby vše včas a v kvalitě splnili. Součástí time managementu je: 

  • stanovení a práce s cíli (osobními, pracovními)
  • stanovování priorit
  • práce s úkoly
  • delegování
  • plánování 
  • řízení kapacit
  • odstraňovaní vlastních psychických bariér 
  • využívání známých pravidel a postupů jako např. Paretův princip
  • práce s vlastními zkušenostmi
  • ...

Naučte se zvládat svůj čas - školení na time management.

Obor

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace