Time management

datum publikace 20.04.2015

Time management - efektivní hospodaření s časem

Time management se zabývá efektivní práci s časem pracovníka tak, aby dosahoval optimálního výkonu na své pracovní pozici. Cílem je naučit pracovníka samostatně pracovat s minimem času a dosahovat nejlepších výsledků. Součástí je také vnitřní motivace pracovníka smařovaná pro dosahování vlastních i firemních cílů. K tomu, aby se to pracovníkovi podařilo hledá valstní psychickou a fyzickou rovnováhu v životě a na pracovišti.

Související články

Time management v poslední době stoupá na významu. Na pracovníky i na manažery "padá" více a více úkolů, které musí zvládat v kratším čase. Ikdyž mají k dispozici modernější technologie (PC, SW, ...) potřebují najít vlastní přístup, jak pracovat, aby vše včas a v kvalitě splnili. Součástí time managementu je: 

  • stanovení a práce s cíli (osobními, pracovními)
  • stanovování priorit
  • práce s úkoly
  • delegování
  • plánování 
  • řízení kapacit
  • odstraňovaní vlastních psychických bariér 
  • využívání známých pravidel a postupů jako např. Paretův princip
  • práce s vlastními zkušenostmi
  • ...

Naučte se zvládat svůj čas - školení na time management.

Obor

Myšlenky poradce

„Přesvědčivě znějící nesmysl je více, než nesmělá pravda...“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Mnoho lidí vnímá více esteticky než technicky. To znamená, že předložíme-li jím nesmyslnou, ale dobře podanou věc, budou ji akceptovat spíše, než nepřesvědčivou pravdu. Triviálně „Ať řekneš jakoukoli blbost, když to podáš náležitě vědecky, vždycky se najde blbec, který ti zatleská“ – F. Filipovský.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace