Jak vychovat loajální zaměstnance, kteří tvoří mojí firmě zisk

Interní komunikací k loajalitě

Na praktickém semináři se naučíte, jak porozumět potřebám vašich zaměstnanců. Jen ti zaměstnanci, kteří jsou skutečně spokojení, jsou loajální a pro vaši firmu ziskoví. Každá firma může vylepšit interní systém a zvýšit tak svoje zisky.

Související články

Na semináři se naučíte:

  • Rozpoznat potřeby zaměstnanců
  • Jak si jednoduše vytvořit interní výzkum spokojenosti a motivace
  • Co dělat se slabým článkem v týmu
  • Propojit interní a externí komunikaci – nejdříve musí fungovat zevnitř, poté bude fungovat i směrem ven

Další probíraná témata

  • Motivační faktory, které skutečně fungují a které ne
  • Jak připravit zábavný a efektivní teambuliding
  • Generační rozdíly

Kurz interní komunikace je rozdělen na dvě části - dva po sobě jdoucí pondělní podvečery.

Začínáme:

1. část 19. března 2012 od 17 do 18.30
2. část 26. března 2012 od 17 do 18.30

Výhody kurzu agentury Rh+ marketing:

  • Praktické zaměření
  • Konkrétní ukázky
  • Malá skupina účastníků, max. 4 osoby
  • Příjemné prostředí

Cena: 1 900 Kč

Cena zahrnuje:

  • 2x 90 minut odborného semináře
  • Tištěné materiály
  • Občerstvení
  • Závěrečný certifikát

Pořadatel: Rh+ marketing PR a reklamní agentura
Lektor: Mgr. Radka Hošková
Adresa: Orlí 3, Brno 602 00

Rezervace: skoleni@rhplusmarketing.cz, 721 572 010 nebo přes objednávkový formulář.

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Většina firem má skvělého pracovníka pana ONO. Málo kdo ho dokáže skutečně najít.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Nejlepší jsou na poradách a v řešitelských týmech vyjádření typu – „Měli bychom udělat...“, „Udělejte to nějak...“, „Mělo by se....“, „Však On to někdo udělá...“. Všechny tyto věty vlastně zadávají práci panu ONO. Když se však hledá splnění úkolů, výsledky není možné najít pana ONO. Prostě neexistuje. Každý si myslel, že pan ONO je někdo jiný než on sám.

Zadáváte-li jakýkoliv úkol, vždy je třeba jasně se dohodnout s konkrétním řešitelem. Osobou odpovědnou za vyřešení úkolu. To ještě nestačí, je třeba přidat i termín do kdy úkol potřebuje mít firma splněn, jaký má být konkrétní výstup.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace