Jak vychovat loajální zaměstnance, kteří tvoří mojí firmě zisk

Interní komunikací k loajalitě

Na praktickém semináři se naučíte, jak porozumět potřebám vašich zaměstnanců. Jen ti zaměstnanci, kteří jsou skutečně spokojení, jsou loajální a pro vaši firmu ziskoví. Každá firma může vylepšit interní systém a zvýšit tak svoje zisky.

Související články

Na semináři se naučíte:

  • Rozpoznat potřeby zaměstnanců
  • Jak si jednoduše vytvořit interní výzkum spokojenosti a motivace
  • Co dělat se slabým článkem v týmu
  • Propojit interní a externí komunikaci – nejdříve musí fungovat zevnitř, poté bude fungovat i směrem ven

Další probíraná témata

  • Motivační faktory, které skutečně fungují a které ne
  • Jak připravit zábavný a efektivní teambuliding
  • Generační rozdíly

Kurz interní komunikace je rozdělen na dvě části - dva po sobě jdoucí pondělní podvečery.

Začínáme:

1. část 19. března 2012 od 17 do 18.30
2. část 26. března 2012 od 17 do 18.30

Výhody kurzu agentury Rh+ marketing:

  • Praktické zaměření
  • Konkrétní ukázky
  • Malá skupina účastníků, max. 4 osoby
  • Příjemné prostředí

Cena: 1 900 Kč

Cena zahrnuje:

  • 2x 90 minut odborného semináře
  • Tištěné materiály
  • Občerstvení
  • Závěrečný certifikát

Pořadatel: Rh+ marketing PR a reklamní agentura
Lektor: Mgr. Radka Hošková
Adresa: Orlí 3, Brno 602 00

Rezervace: skoleni@rhplusmarketing.cz, 721 572 010 nebo přes objednávkový formulář.

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Vojtěch Bednář

Vojtěch Bednář

Poradenství, Management, Komunikace (PR), Marketing, Média

Radka Hošková

Radka Hošková

Komunikace (PR), Marketing, Média

Marek Mitáček

Marek Mitáček

Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Informační technologie, Certifikace…

Yveta Sommerová

Yveta Sommerová

Marketing, Komunikace (PR)

Jiří Střelec

Jiří Střelec

Poradenství, Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Duchovní rozvoj,…

Pavel Trvaj

Pavel Trvaj

Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Bezpečnost a PO, Certifikace,…

Poradci

Myšlenky poradce

„Operativa způsobuje usínání manažerů a celé firmy. “ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Každý den přibývá velké množství úkolů a výzev k dořešení. V některých firmách byste ani nemuseli chodit domů a pořád by bylo co dělat. Pořád by úkoly nebyly hotové. Pokud se manažeři začnou "topit" v takové operativě, snadno zapomínají na dlouhodobý rozvoj firmy. Strategicky manažeři začínají usínat a s nimi i jejich firma. Nepostřehnou, že okolní prostředí se mění den co den a že konkurence přinesla nové technologie a produkty. Snadno pak přijde doba, kdy již nemusí do práce. Udělejte si každý týden čas na rozvoj sebe sama, svého týmu, firmy. Věnujte se pravidelně strategii a vizi firmy. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace