Komunikace Face to Face - trénink / školení

Komunikace Face to Face - trénink, školení, kurz

Komunikace je nezbytný základ pro vytváření vztahů nejen obchodních, ale i osobních. Správně komunikovat je základem úspěchu každého z nás. Trénink / školení komunikace Face to Face je zaměřen na rozvoj osobních komunikačních dovedností tváří tvář svému partnerovi nebo kolegovi.

Související články

Popis tréninkového bloku

Komunikace je základem každého jednání a vytváření vztahů mezi lidmi. Aspekty komunikace se mohou měnit s ohledem na stav a situaci. Jiná komunikace je obchodníka se zákazníkem než např. jednatele s potenciálním investorem. Komunikace face to face je zaměřená na základní aspekty komunikace dvou partnerů pro situace profesionálního a i osobního života účastníků tréninku.

Cíle tréninku / školení:

  • Představit hlavní aspekty komunikace dvou partnerů
  • Praktický trénink komunikace v různých situacích

 

Max. počet účastníků 8
Doba tréninku / školení 8-16 hod
Lektor, trenér Jiří Střelec

 

Obsah

Součástí tohoto tréninkového bloku budou tato témata:

  • Představení profesního zaměření a zkušeností s komunikací
  • Cvičení na budoucnost vlastní komunikace
  • Smysl a cíle komunikace
  • Na druhé straně je vždy člověk
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Práce s hlasem, slovem, mimikou, gesty, prostorem, ….
  • Příprava na komunikaci s partnerem
  • Podpůrné prostředky komunikace
  • Komunikace na kameru
  • Rozbor cvičení prováděné na kameru

Výsledek tréninku / školení

Poznání sebe sama v konkrétních situacích při komunikaci Face to Face. Odhalení vlastních praktických komunikačních schopností. Zpětná vazba od ostatních účastníků a především lektora. Doporučení pro zefektivnění komunikace a vytváření kvalitních vztahů.

 

Organizace

Trénink / školení je zajištěn při přihlášení min 5 účastníků na email: jstrelec@vlastnicesta.cz.
Místo konání: Brno, Trénink se může konat v místě firmy, která si objedná min. 5 účastníků.
Cena: 2.000 Kč za účastníka

Související nabídky:

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Posláním poradce je najít vhodné cesty řešení problémů jeho klientů a vytvářet systémy, které jsou pro lidi. “ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je-li Vašim zájmem, aby člověk, pracovník, manažer byl sám schopen se rozvíjet, není vhodné mu "radit", ale ukázat možné cesty. Člověk si pak sám zvolí cestu, která je blízká jeho srdci. Cestu, která je blízká jeho schopnostem a má chuť se po ní vydat. Na poradci Vlastní cesty je hledat a ukazovat takové cesty, které lidem pomohou vyřešit jejich problémy. 
Cesty vždy vyžadují nějaký systém. Ať už je to systém pro osobní užití (v soukromém životě, rodině) nebo ve firmě. Všechny tyto systémy by měly být jednoduché, použitelné, .. no prostě pro lidi.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace