Kurz internetového marketingu

Kurz internetového marketingu

Internetové prostředí se neustále markantně rozšiřuje a podnikatelé, malé i velké firmy se tomu musí přizpůsobit. Dnes není otázkou, zdali se na internetu prezentujete, ale jak dobře. Jednodenní kurz internetového marketingu vám dá přehled o možnostech komunikace v online prostředí a poskytne spoustu praktických rad, které okamžitě využijete.

Termíny  aktuální termíny
Doba trvání 7 hod
Počet účastníků 3-7
Lektoři  Radka Hošková

Pro koho je kurz určený:

  • Pro začínající nebo mírně pokročilé marketéry
  • Majitele firem, kteří chtějí rozumět online prostředí a umět správně zadat práci agentuře a následně ji správně vyhodnotit
  • Všem se zájmem o online marketing, kteří chtějí během jednoho dne získat přehled o online prostředí

Program kurzu:

  • Internetový marketing jako součást komunikačního mixu, propojení s tradičními médii
  • Rozdíl mezi výkonnostní a brandovou reklamou
  • Analýza klíčových slov – zjistěte, co vaši zákazníci na internetu skutečně hledají
  • SEO (optimalizace pro vyhledávače) – zajistěte si vyšší zacílenou návštěvnost vašeho webu a zobrazování na předních pozicích ve vyhledávačích, onpage a offpage faktory (linkbuilding)
  • PPC reklama – na jakém principu funguje placená reklama ve vyhledávačích, kdy využít Sklik (Seznam) a kdy AdWords (Google)
  • Remarketing
  • Komunikace a reklama na sociálních sítích – podle čeho vybrat správné sítě pro vaši společnost? Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Foursquare, YouTube
  • Blogy – jak vám mohou pomoci a proč byste je měli zařadit do komunikačního mixu
  • Firemní zápisy v Google mapách
  • Jak vytvořit článek na Wikipedii a proč je pro internetový marketing důležitý
  • Vyhodnocení chování uživatelů vašeho webu v Google Analytics

Výhody kurzu:

  • Příklady z praxe
  • Malé skupinky a prostor pro individuální dotazy
  • Zkušená lektorka
  • Příjemné moderní prostředí

Cena kurzu 

Cena: 3.900 Kč + DPH

Cena zahrnuje:

  • Jeden školící den
  • Materiály v tištěné i elektronické podobě
  • Závěrečný certifikát
  • Společný oběd v restauraci
  • Občerstvení během dne

Radka Hošková

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace