Internetové prostředí se neustále markantně rozšiřuje a podnikatelé, malé i velké firmy se tomu musí přizpůsobit. Dnes není otázkou, zdali se na internetu prezentujete, ale jak dobře. Jednodenní kurz internetového marketingu vám dá přehled o možnostech komunikace v online prostředí a poskytne spoustu praktických rad, které okamžitě využijete.
Termíny | na vyžádání |
Doba trvání | 7 hod |
Počet účastníků | 3-7 |
Lektoři | Radka Hošková |
Pro koho je kurz určený:
- Pro začínající nebo mírně pokročilé marketéry
- Majitele firem, kteří chtějí rozumět online prostředí a umět správně zadat práci agentuře a následně ji správně vyhodnotit
- Všem se zájmem o online marketing, kteří chtějí během jednoho dne získat přehled o online prostředí
Program kurzu:
- Internetový marketing jako součást komunikačního mixu, propojení s tradičními médii
- Rozdíl mezi výkonnostní a brandovou reklamou
- Analýza klíčových slov – zjistěte, co vaši zákazníci na internetu skutečně hledají
- SEO (optimalizace pro vyhledávače) – zajistěte si vyšší zacílenou návštěvnost vašeho webu a zobrazování na předních pozicích ve vyhledávačích, onpage a offpage faktory (linkbuilding)
- PPC reklama – na jakém principu funguje placená reklama ve vyhledávačích, kdy využít Sklik (Seznam) a kdy AdWords (Google)
- Remarketing
- Komunikace a reklama na sociálních sítích – podle čeho vybrat správné sítě pro vaši společnost? Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Foursquare, YouTube
- Blogy – jak vám mohou pomoci a proč byste je měli zařadit do komunikačního mixu
- Firemní zápisy v Google mapách
- Jak vytvořit článek na Wikipedii a proč je pro internetový marketing důležitý
- Vyhodnocení chování uživatelů vašeho webu v Google Analytics
Výhody kurzu:
- Příklady z praxe
- Malé skupinky a prostor pro individuální dotazy
- Zkušená lektorka
- Příjemné moderní prostředí
Cena kurzu
Cena: 3.900 Kč + DPH
Cena zahrnuje:
- Jeden školící den
- Materiály v tištěné i elektronické podobě
- Závěrečný certifikát
- Společný oběd v restauraci
- Občerstvení během dne