Mediální a marketingový audit

Marketingový a mediální audit

Využíváme efektivně reklamy a prezentace? Pracuje naše oddělení marketingu a Public Relations správně? Oslovili jsme skutečně naše cílové skupiny/zákazníky? Podporuje náš marketing naše produkty a obchod? Nemůžete s jistotou odpovědět na tyto otázky, využijte nabídky mediálního a marketingového auditu. Zjistěte pravdu!

Související články

Využíváme efektivně reklamy a prezentace? Je naše komunikační strategie správně nastavená? Pracuje naše oddělení marketingu a Public Relations správně? Oslovili jsme skutečně naše cílové skupiny/zákazníky? Podporuje náš marketing naše produkty a obchod? Má veřejnost o nás pozitivní mínění?
Nemůžete zcela s jistotou odpovědět na tyto otázky, pak byste mohli využít mediálního a marketingového auditu a dovědět se pravdu.

Vlastní cesta připravila pro malé a střední firmy nabídku auditu marketingu, práce s médii a public relations aktivit. Nabídka je určena pro všechny, kteří hledají optimální způsoby prezentace společnosti, produktů a zvyšování pozitivního image. Máme více jak 9-ti leté zkušenosti v oboru. Spolupracujeme s několika Public Relation agenturami a jsme schopni sestavit tým odborníků s ohledem na obor Vašeho zájmu.

Přínosy mediálního a marketingového auditu

  • Reálný obraz o stavu marketingu, práce s médií a Public relations aktivit
  • Odhalení kritických míst komunikace a prezentace společnosti
  • Posouzení efektivity vynaložených financí na marketing, Public relations a práci s médii
  • Návrhy a doporučení ke zvýšení synergických efektů

Postup auditu:

  • Pohovor s klientem k nastavení cílů a rozsahu auditu
  • Prostudování poskytnutých podkladů a získání dostupných informací
  • Audit u klienta
  • Hodnocení výsledků a formulace doporučení
  • Předání závěrečné zprávy

Cena je vždy stanovena indiviuálně s ohledem na cíle, rozsah a požadavky klienta. Většinou se pohybuje od 8.000-25.000,- Kč

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Přesvědčivě znějící nesmysl je více, než nesmělá pravda...“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Mnoho lidí vnímá více esteticky než technicky. To znamená, že předložíme-li jím nesmyslnou, ale dobře podanou věc, budou ji akceptovat spíše, než nepřesvědčivou pravdu. Triviálně „Ať řekneš jakoukoli blbost, když to podáš náležitě vědecky, vždycky se najde blbec, který ti zatleská“ – F. Filipovský.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace