Spolupráce pro penziony

mapa site penzionu

Chcete se zapojit do unikátního projektu? Máte možnost být mezi prvními, kteří nechtějí zůstávat pozadu. Díky pozitivním ohlasům a podnětům ze seminářů marketingu pro penziony jsme připravili zcela nový projekt Síť spolupracujících penzionů. Založen je na úzké spolupráci zapojených penzionů. Aktivita, spolupráce a sdílený marketing je řešením, jak udržovat povědomí o ubytovacím zařízení a získávat nové hosty. 

Související články

A jak to bude pokračovat dál?

Po přihlášení do projektu vytvoříme skupiny v počtu minimálně 3 penzionů. Penziony do skupiny vybereme tak, aby měly co nejvíce společných znaků, ale navzájem si nekonkurovaly. Pak vás budeme opět kontaktovat a seznámíme vás s dalším postupem. 

Chcete se zapojit?

Přihlaste se e-mailem zde.  I my se těšíme se na spolupráci.

Yveta Sommerová

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nevěřte, dokud si danou věc neumíte zkontrolovat nebo není z Vámi prověřeného, spolehlivého zdroje.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je snadné uvěřit hezkým slovům ostatních, jak co umí, jak budou pracovat, jak pracují přes čas apod. Skutečnost však nebývá tak ideální. Majitelé firem o tom ví své. Nejvíc si stěžují manažeři a majitelé, kteří si nové pracovníky neprověří, nezeptají se na reference, nezavolají poslednímu zaměstnavateli nebo si neudělají namátkovou kontrolu. Je zcela jedno, zda jste ve výrobě, na stavbě, v cukrárně nebo vývojovém oddělení. Vždy je třeba si informace ověřovat. Vždy se nemusí jednat o podvod a lež, ale velmi často se jedná o neznalost, jiné zkušenosti apod. Včasná kontrola Vám ušetří spoustu času a peněz. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace