Systém managementu bezpečnosti informací dle ČSN ISO/IEC 27001

Bezpečnost informací - ISO 27001, školení, kurz

Systém managementu bezpečnosti informací dle ČSN ISO/IEC 27001 Výklad ČSN ISO/IEC 27001, principy systému managementu bezpečnosti informací, přínosy a rizika systému, bezpečnostní politika, analýza rizik, prohlášení o aplikovatelnosti, plány zvládání rizik, interní audity, řízení bezpečnostních...

Související články

Organizační informace:

Místo: TDS Brno, U vlečky 29/5, 617 00 Brno

Termíny: dle dohody

Přednášející: Ing. Marek Mitáček

Seminář je určen:

  • ředitelům, manažerům, majitelům podniků, odpovědným za systém managementu bezpečnosti informací

Program semináře:

1. Zahájení semináře

  • představení lektora, představení účastníků; seznámení s programem; úvodní diskuse k očekávání účastníků

2. Systém managementu bezpečnosti informací (ISMS)

  • principy, přínosy, důvody zavedení, rizika, synergie s dalšími systémy řízení

3. Příprava a implementace ISMS:

  • Výklad požadavků normy ČSN ISO/IEC 27001
  • Identifikace aktiv
  • Analýzy rizik
  • Politika, cíle a programy ISMS
  • Prohlášení o aplikovatelnosti
  • Plán zvládání rizik
  • Přezkoumání managementu
  • Řízení zdrojů
  • Monitorování, měření a hodnocení ISMS
  • Interní audity
  • Řízení neshod a bezpečnostních incidentů
  • Řízení opatření k nápravě a preventivních opatření

4. Certifikace ISMS

  • důvody certifikace, certifikační proces, fáze certifikačního auditu, stav certifikací u nás a ve světě

5. Závěrečné shrnutí

  • shrnutí problematiky, přezkoumání původních očekávání účastníků, zhodnocení semináře

6. Diskuse

Ostatní informace k semináři

Cenové podmínky (pro 1 účastníka): 950,- Kč

Marek Mitáček

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace