33% by uvítalo vlastního poradce

datum publikace 29.10.2007

Anketa, která mapovala kolik lidí využívá služeb poradce skončila velmi vyrovnaně.

Anketa, která mapovala kolik lidí využívá služeb poradce skončila velmi vyrovnaně. Ankety se zúčastnilo celkem 846 hlasujících. Z nich:

  • 32% již využívá služeb vlastního poradce - celkem 273 hlasujících
  • 34% nemá vlastního poradce - celkem 295 hlasujících
  • 33% by uvítalo vlastního poradce - celkem 278 hlasujících

V každém případě potřeba poradců je nasnadě. Vždyť dnes nemůže podnikatel nebo manažer znát vše a ještě držet krok se všemi trendy a to hned v několika oborech. Jen stěží je možné se domnívat, že manažer dnes vystačí jen s jedním oborem. Kromě oboru, který je jeho hlavním předmětem pracovního zařazení by měl mít přehled i např. v těchto oblastech:

  • Human Resources
  • komunikace
  • marketing
  • média
  • informační technologie, počítače apod.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace