Certifikát interní auditor pro letectví AS 9100

datum publikace 08.02.2014

Certifikát interního auditora kvality pro letectví - AS 9100

Náš poradce Vlastní cesty úspěšně absolvoval kurs Interního auditora systému kvality pro letectví v souladu s normou AS 9100 revize C. Získal tak u společnosti LRQA certifikát. 

Související články

Interní auditor pro letectví

Každá práce vyžaduje znalosti. Ne všechny lze nastudovat samostatně a tak je vhodné absolvovat kurz / seminář se zkušenými profesionály. Poradce Jiří Střelec se ve dnech 13. a 14. ledna 2014 účastnil kurzu společnosti Lloyd's Register LRQA na Interního auditora v leteckém průmyslu dle AS/EN 9100:2009. 

Kurz vedl zkušený certifikační auditor Jiří Jón. Ten všechny seznámil se specifickými požadavky systémové normy AS 9100. Většina auditorů na řadu norem ISO 9001 považuje normu AS 9100 za téměř stejnou. Vždyť také AS 9100 vychází z ISO 9001. Pozor na specifika mezi, které například patří:

  • představitel managementu a jeho organizační nezávislost a neomezený přístup k vrcholovému managementu pro řešení záležitostí kvality
  • kritické položky 
  • management konfigurace
  • management rizik
  • řízení přesunu prací
  • a další

Pan Jón kurz a to bylo skutečně nejcennější prokládal praktickými příklady z praxe. Právě těchto příkladů si nejvíce ceníme. 

Poděkování CentroTECu

Poděkování za kurz patří majiteli firmy CentroTEC pro kterého poradce pracuje. Majitel za dobrou práci poradce kurz zaplatil jako odměnu nad rámec smlouvy. Ještě jednou velké DÍKY. Znalosti jsou totiž pro budoucnost to nejdůležitější. 

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Jde-li o nás samotné a jde nám o všechno, umíme zabrat a změnit se.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Mnohokrát uslyšíte, že lidé se nemění. Oni se mění a my sami jsme se změnili. Když jsme chtěli první počítač, šli jsme na brigádu. Když nám šlo o dívku snů, byli jsme ochotni se naučit básničku nebo ji dokonce napsat. Když jsme rodiči, chceme a umíme chránit vlastní děti. Jejich úsměv za to stojí. Je velmi málo lidí, kteří nemají o nic zájem a nechtějí se změnit. Často jen nevíme, jak se dostat se zaběhaného stereotypu.

Manažeři občas neví, jak změnu vyvolat případně se obávají toho, že změnu neumí udělat příjemnou cestou. Nepříjemné situace se jim řešit nechtějí.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace