Certifikáty Vlastní cesty

datum publikace 11.06.2011

Odpovědní manažeři

U příležitosti výročí 5 let Vlastní cesty byly vydány ojedinělé certifikáty Odpovědný manažer a Vytrvalý manažer.

Majitel Vlastní cesty poprvé v historii poradenského portálu rozhodl ocenit skvělou dlouholetou práci manažerů. Při příležitosti 5-ti letého výročí Vlastní cesty vydal dva ojedinělé certifikáty:

Odpovědný manažer

Certifikát Vlastní cesty si zasloužili manažeři společnosti INEX SPEDITION, kteří ačkoliv nepsali písemné testy, tak po dobu 1,5 roku prakticky předváděli skvělou manažerskou práci v jimi řízené firmě. Po celou dobu byli průběžně zkoušeni poradcem Vlastní cesty. Oprávněnost certifikátu dokazují hospodářské výsledky (a to i v době krize) a především spokojenost a uznání jejich zákazníků.

Společnost: INEX SPEDITION
Držitelé: Josef Dvořák, majitel
  Jindřich Linke, procesní manažer
  Martin Skočdopole, manažer logistiky
Znění certifikátu Certifikát vydává za aktivně odpovědný, systémový, pečlivý, lidský přístup při vedení firmy, práci s pracovníky, tvorbě systému řízení a rozvoji firmy.

Vytrvalý manažer

Certifikát Vlastní cesty si majitel firmy zasloužil za dlouholeté podnikání, kdy ani podvody pracovníků jej nepřinutily se zastavit, ale naopak zlepšovat sám sebe a hledat neustále nové cesty, jak odvádět dobrou práci.

Společnost: CZ Projekt
Držitelé: Lubomír Spurný, majitel
Znění certifikátu Certifikát vydává za neúnavné budování a rozvíjení firmy, podnikání v České republice a víru, že existují poctiví lidé.

Poznámka majitele portálu:

 "Věřím, že takovým manažerů je v ČR více a bude jich více, aby bylo možné poctivě podnikat a rozvíjet naši společnost." Jiří Střelec

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nedáme-li pracovníkům informace, seženou a vymyslí si je sami.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Žijeme sice ve světě přehlceného informacemi. Přesto lidé baží po informacích, které potřebují nebo chtějí pro svou práci, osobní život. Pokud jim informace, zvláště v konfliktních situacích nebo krizových, nedáme, vyvinou úsilí je získat nebo si je domyslet. Samozřejmě to udělají s ohledem na jejich znalosti a zájmy. Mnohem lepší je informace přirozeně poskytovat. Vždy existují vhodné informace ke komunikaci. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace