Dárek pro odběratele newsletteru Vlastní cesty

datum publikace 16.11.2014

Tisk fotoknihy, kalendáře a pohlednic či PF

10% slevu v akci do 31.12.2014 na tisk fotoknihy, kalendáře, pohlednice nebo jen fotografie jsme připravili pro všechny čtenáře a odběratele newsletteru Vlastní cesty.  

Vždy platilo, že dárek připravený vlastním nápadem má větší hodnotu, než jen koupený v obchodě. Dnešní doba je sice hodně uspěchaná, ale zvládnout si vyrobit vlastní kalendář pro dědečka a babičku s vnoučaty je velmi jednoduché a rychlé. Stejně tak připravit vlastní pohlednice (PF) z nejlepší fotografie roku 2014. Stačí se nechat vést softwarem naší partnerské firmy Benefit Print

Čtete články poradců, máte slevu 

Všem, kteří pravidelně čtou (odebírají newsletter Vlastni cesty) články, metody a pracují na vlastním rozvoji, je připravena akce do 31.12.2014. Stačí si jen zapamatovat heslo "CESTA" a vložit jej do systému Benefit Print. Po výběru fotoknihy nebo dalších produktů, které chcete vytisknout a po nahrání fotografii, heslo zapíšete do pole "Poukaz" a kliknete na tlačítko ověřit. Pak automaticky po připravení vlastního dárku získáváte slevu 10% na tisk: 

  • fotografii
  • kalendáře 
  • fotoknihy
  • pohlednice

Tak jednoduché to je. Nyní již jen závisí na Vaší fantazii, co si necháte vytisknou a komu uděláte radost. 

Zde je několik tipů na to, co si vytisknout:

Fotografie Kalendář Fotokniha Pohlednice
  • nejlepší foto z dovolené
  • úsměvy milované osoby
  • spuštění nového projektu
  • foto novostavby
  • sportovní vítězství
  • ...
  • kroky dětí
  • historie dovolených
  • emoce v průběhu roku
  • rodinné roční proměny
  • plán aktivit na měsíce
  • ...
  • průběh rekonstrukce či novostavby
  • historické údalosti projektu
  • nejlepší foto z porad
  • série pozitivních událostí
  • golfové stupínky výhry
  • ...
  • pochvala od šéfa - úsměv
  • PF 2015
  • naše novorozeně
  • velká ochutnávka vína
  • strategie pro zaměnstance
  • ...

 

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace