Komunikační systém pro poradce

datum publikace 03.09.2006

Menu pro řízení vlastní prezentace a komunikace se zákazníky

Vlastní cesta nyní registrovaným poradcům v rámci nabídky prezentace poskytuje i komunikační systém s klienty.

Každý poradce, který se zaregistruje a využije nabídky pro poradce nebo pro poradenské společnosti získá možnost využívat zdarma komunikační systém se svými klienty.

Pod menu Správa klientů si vytvoříte nového klienta tak, že zde vyplníte údaje vlastního zákazníka. Po jejich vyplnění Váš zákazník obdrží email s přístupem. Jakmile jej potvrdí, vytvoří se mezi poradcem a zákazníkem komunikační vazba. Od té chvíle můžete ke svému zákazníkovi zapisovat záznamy:

  • z telefonátu
  • společných jednání
  • zajištěných aktivit
  • plánů
  • prezentace/školení
  • fakturaci
  • hodnotící zprávy

U každého záznamu je možné dopsat čas strávený danou aktivitou. Tento údaj může sloužit jako podklad pro fakturaci zákazníkovi. Poradce i zákazník tak mají neustálou kontrolu nad společnými aktivitami. Zde uložené dokumenty jsou oběma stranám neustále dostupné z jakéhokoliv místa připojeného k Internetu.

Zprávy můžete rovněž filtrovat podle:

  • typu zprávy
  • data
  • směru komunikace od poradce k zákazníkovi a naopak

Komunikace je chráněna přístupem a heslem. Nikomu jinému než poradci a zákazníkovi není dostupná!

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Většina firem má skvělého pracovníka pana ONO. Málo kdo ho dokáže skutečně najít.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Nejlepší jsou na poradách a v řešitelských týmech vyjádření typu – „Měli bychom udělat...“, „Udělejte to nějak...“, „Mělo by se....“, „Však On to někdo udělá...“. Všechny tyto věty vlastně zadávají práci panu ONO. Když se však hledá splnění úkolů, výsledky není možné najít pana ONO. Prostě neexistuje. Každý si myslel, že pan ONO je někdo jiný než on sám.

Zadáváte-li jakýkoliv úkol, vždy je třeba jasně se dohodnout s konkrétním řešitelem. Osobou odpovědnou za vyřešení úkolu. To ještě nestačí, je třeba přidat i termín do kdy úkol potřebuje mít firma splněn, jaký má být konkrétní výstup.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace