Vlastní cesta nyní registrovaným poradcům v rámci nabídky prezentace poskytuje i komunikační systém s klienty.
Každý poradce, který se zaregistruje a využije nabídky pro poradce nebo pro poradenské společnosti získá možnost využívat zdarma komunikační systém se svými klienty.
Pod menu Správa klientů si vytvoříte nového klienta tak, že zde vyplníte údaje vlastního zákazníka. Po jejich vyplnění Váš zákazník obdrží email s přístupem. Jakmile jej potvrdí, vytvoří se mezi poradcem a zákazníkem komunikační vazba. Od té chvíle můžete ke svému zákazníkovi zapisovat záznamy:
- z telefonátu
- společných jednání
- zajištěných aktivit
- plánů
- prezentace/školení
- fakturaci
- hodnotící zprávy
U každého záznamu je možné dopsat čas strávený danou aktivitou. Tento údaj může sloužit jako podklad pro fakturaci zákazníkovi. Poradce i zákazník tak mají neustálou kontrolu nad společnými aktivitami. Zde uložené dokumenty jsou oběma stranám neustále dostupné z jakéhokoliv místa připojeného k Internetu.
Zprávy můžete rovněž filtrovat podle:
- typu zprávy
- data
- směru komunikace od poradce k zákazníkovi a naopak
Komunikace je chráněna přístupem a heslem. Nikomu jinému než poradci a zákazníkovi není dostupná!