Mapa procesů již od 2.000 Kč

datum publikace 15.06.2009

Efektivně řídit firmu je možné s pečlivou znalostí jejího fungování. Management však nemůže znát vše do detailu. Většinou k jasnému přehledu funkčnosti firmy slouží mapa procesů. Chcete-li efektivně řídit firmu je třeba správně nastavit mapu procesů, která odpovídá realitě, cílům firmy a optimalizaci nákladů a tedy i zisku. Naši poradci to umí.

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace