Máte zájem se lépe prezentovat, více prodávat?

datum publikace 02.02.2007

Nabídka mediálního a marketingového auditu od agentury s 16-letými zkušenostmi v oblastech Public Relations, marketing, média, eventy, komunikace, sponzoring.

Využíváme efektivně reklamy a prezentace? Je naše komunikační strategie správně nastavená? Pracuje naše oddělení marketingu a Public Relations správně? Oslovili jsme skutečně naše cílové skupiny/zákazníky? Podporuje náš marketing naše produkty a obchod? Má veřejnost o nás pozitivní mínění? Nemůžete zcela s jistotou odpovědět na tyto otázky, pak byste mohli využít mediálního a marketingového auditu a dovědět se pravdu. "Celá nabídka":http://www.vlastnicesta.cz/nabidky/apc-medialni-a-marketingovy-audit/

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejlepší strategie se dá vyjádřit jednou větou.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Strategii většinou management hledá a formuluje pomocí speciálních nástrojů (například SWOT analýza, Porterův model, modelování, průzkumy trhu apod.). Popíše spousty stránek. Analyzuje velké objemy dat. Takovou přípravou projde jen pracovní tým! Zapojit do plnění strategie je třeba však celou firmu. Jednotliví pracovníci by měly strategii snadno pochopit a snadno vyjádřit vlastními slovy. Jen tak se může dobře strategie šířit firmou. To je důvod, proč by management měl strategii vyjádřit jednou větou. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace