Na problémy máme poradce

datum publikace 06.02.2007

Tak by se dal charakterizovat výsledek ankety Kdy se rozhodnete využít poradce?

Výsledky hlasování na dotaz – Kdy se rozhodnete využít služeb poradce? Dopadly následovně:

Mám problém, který nevím jak řešit. – 32 %
Náhodná zajímavá nabídka – 25 %
Vždy, kdy se nejedná o můj core business. – 21,5 %
Jiné – 21,5 %

Ve výsledcích této ankety se žádná o odpovědí výrazně nevyprofilovala. Na prvním místě se umístila možnost výběru poradce při problémech se kterými si nevíme rady. Svůj 25% podíl si drží nabídka, kterou oslovíte klienta. Takže se stále vyplatí připravovat zajímavé nabídky a oslovovat potenciální zákazníky.
Je vidět, že mezi hlasujícími bylo 21,5 % lidí, kteří si uvědomují, že levnější a efektivnější je využít profesionála na oblast ve které se nevyznáme.

Pozn. autora portálu: při přípravě portálu Vlastní cesta se jednoznačně vyplatilo vybrat si profesionální firmu na tvorbu a optimalizaci www. Stále platí stará moudrost Nevymýšlejme, vymyšlené!

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Posláním poradce je najít vhodné cesty řešení problémů jeho klientů a vytvářet systémy, které jsou pro lidi. “ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je-li Vašim zájmem, aby člověk, pracovník, manažer byl sám schopen se rozvíjet, není vhodné mu "radit", ale ukázat možné cesty. Člověk si pak sám zvolí cestu, která je blízká jeho srdci. Cestu, která je blízká jeho schopnostem a má chuť se po ní vydat. Na poradci Vlastní cesty je hledat a ukazovat takové cesty, které lidem pomohou vyřešit jejich problémy. 
Cesty vždy vyžadují nějaký systém. Ať už je to systém pro osobní užití (v soukromém životě, rodině) nebo ve firmě. Všechny tyto systémy by měly být jednoduché, použitelné, .. no prostě pro lidi.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace