Nejkrásnější juniorky světa představí modely Marie Zelené

datum publikace 13.09.2008

Marie Zelená připravuje přehlídku s Mirkem Šimůnkem

Marie Zelená se stala hlavní návrhářkou světové soutěže Miss Europe&World Junior. Připravila s finalistkami ze 40 zemí módní přehlídku přímo v Brně.

Termín: 23. září 2008 v 20:00
Moderuje: charismatický herec Miroslav Šimůnek
Místo: pavilon Rotunda na BVV
Módní návrhářka: Marie Zelená

Marie Zelená je hlavní návrhářkou soutěže Miss Europe&World Junior. Je to prestižní světová soutěž pro dívky od 15 do 21 let, pořádaná již 7. rok českou agenturou PORTALMEDIA sídlící v Ostravě. Marie Zelená působí především v Brně, protozde proběhne i tato přehlídka. Na přehlídku se sjede celkem 40 finalistek ze 40 zemí.

Akce se bude konat 23.9.2008 v prostorách pavilonu Rotunda na BVV. Modely Marie Zelené bude předvádět všech 40 finalistek. Nad celou akcí převzal záštitu primátor města Brna Roman Onderka, který v tento den oficiálně přijme všechny finalistky na brněnské radnici. Tímto bude zahájeno finále této celosvětové soutěže, které bude pokračovat módní přehlídkou a vyvrcholí na luxusní lodi Norwegian Gem ve středomoří.

Na módní přehlídce budou představeny divákům finalistky a také vítězky národních kol jednotlivých zemí této soutěže v luxusních večerních šatech návrhářky Marie Zelené, které si poté odvezou na finále. Kromě finalistek budou na přehlídce převádět také nejlepší modelky a modelové z týmu Marie Zelené. K vidění budou nové luxusní i extravagantní večerní šaty, ale také to doposud nejlepší z tvorby Marie Zelené – Národní šaty – vytvořeny pro reprezentaci ČR v zahraničí, večerní šaty symbolizující znak města Brna, modely pro Českou Miss, Svatební šaty roku atd.

Na akci budou pozvání významné osobnosti politického a veřejného života ČR.

Marie Zelená je také poradce Vlastní cesty. Poradenský portál Vlastní cesta se stal mediálním partnerem přehlídky. Budeme Vás tedy informovat o návštěvě krásek v Brně a o tom, jak se jim líbila Česká republika.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejlepší strategie se dá vyjádřit jednou větou.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Strategii většinou management hledá a formuluje pomocí speciálních nástrojů (například SWOT analýza, Porterův model, modelování, průzkumy trhu apod.). Popíše spousty stránek. Analyzuje velké objemy dat. Takovou přípravou projde jen pracovní tým! Zapojit do plnění strategie je třeba však celou firmu. Jednotliví pracovníci by měly strategii snadno pochopit a snadno vyjádřit vlastními slovy. Jen tak se může dobře strategie šířit firmou. To je důvod, proč by management měl strategii vyjádřit jednou větou. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace