Poradci mají dobré jméno

datum publikace 31.10.2006

Pozitivní zkušenosti s poradci převažují nad negativními a to o 29%.

V další anketě Byli jste spokojeni se službami poradce/poradenské společnosti? jste poodhalili spokojenost Vás návštěvníků s poradci a poradenskými službami. Pozitivní zkušenosti převažují nad negativními a to o 29%.

Celkové výsledky v procentech:

  • ano - 32,7%
  • spíše ano - 27,0%
  • ne - 16,9%
  • spíše ne - 13,7%
  • Nevyužil jsem poradce - 9,3%

Celkem hlasovalo: 406

Z výsledků je patrné, že je třeba poradenské služby zdokonalovat, přibliživat je potřebám zákazníků. Doufejme, že ne většina hlasujících nebyli poradci.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„V rychlíku transformace na digitální společnost už se vezeme. A nelze vystoupit.“ více >>

Tomáš Janů Tomáš Janů

Vezmeme-li v úvahu veškeré oblasti našich životů, které ovlivnily nějakým způsobem informační technologie, tak zjistíme, že těch změn je stále více. Není nutné se všemu za každou cenu podřídit, každý si najde tu svou cestu, jak proplouvat změtí neustále inovovaných služeb a produktů. Důležité je odrazit se od svých osobních nebo pracovních cílů a potřeb, poté je možné zodpovědně využívat vybrané nástroje v náš prospěch.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace