Poradci mají dobré jméno

datum publikace 31.10.2006

Pozitivní zkušenosti s poradci převažují nad negativními a to o 29%.

V další anketě Byli jste spokojeni se službami poradce/poradenské společnosti? jste poodhalili spokojenost Vás návštěvníků s poradci a poradenskými službami. Pozitivní zkušenosti převažují nad negativními a to o 29%.

Celkové výsledky v procentech:

  • ano - 32,7%
  • spíše ano - 27,0%
  • ne - 16,9%
  • spíše ne - 13,7%
  • Nevyužil jsem poradce - 9,3%

Celkem hlasovalo: 406

Z výsledků je patrné, že je třeba poradenské služby zdokonalovat, přibliživat je potřebám zákazníků. Doufejme, že ne většina hlasujících nebyli poradci.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Krizová komunikace se musí plánovat“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Je vhodné připravit komunikační plán krizové komunikace ještě dříve, než je jí doopravdy potřeba. Pak většinou nemáte čas.
 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace