Poradna na Vlastní cestě

datum publikace 23.09.2007

Poradna Vlastní cesty

Poradna na Vlastni cestě vznikla přejmenováním původní služby Dotazy. Poradna je mnohem výstižnější název pro službu, která je určená pro širokou veřejnost i pro manažery, podnikatele, specialisty.

Poradna na Vlastni cestě vznikla přejmenováním původní služby Dotazy. Poradna je mnohem výstižnější název pro službu, která je určena pro širokou veřejnost i pro manažery, podnikatele, specialisty.

Poradna funguje jako zprostředkovatelská služba mezi tazatelem a poradcem nebo poradenskou společností. Kdokoliv má právo po vyplnění nezbytných informací (jména a kontaktní emailové adresy) podat dotaz, popis vlastního problému, se kterým by potřeboval pomoci. Jen je nutné vždy zaškrtnout, zda byste rádi obdrželi odpověď od:

  • poradce

nebo

  • poradenské společnosti.

Také je nutné, abyste zaškrtli oblast, které se popsaný problém nebo dotaz týká např.:

  • Bezpečnost
  • Certifikace
  • Ekologické systémy řízení
  • Ekologické technologie
  • Energetika
  • Finance
  • Human Resources
  • Informační technologie
  • Internet
  • Kvalita – Systém kvality
  • Management
  • Marketing
  • Model Excelence
  • Pojištění
  • Právo
  • Překlady
  • Psychologie
  • Psychoterapie
  • Public Relations
  • Reality
  • Sociální odpovědnost firem (CSR)
  • Sport

Po odeslání Váš dotaz přijde na všechny poradce, kteří jsou na Vlastní cestě registrováni a poskytují poradenství ve Vámi zaškrtnuté oblasti.

Poradna zatím není garantovaná služba. To znamená, že je na vůli a zájmu poradce nebo poradenské společnosti odpovědět.

Doufáme, že služba Poradna Vám přinese užitečné odpovědi a případně naleznete poradce, jež Vám pomohou nejen s pracovními, ale i soukromými problémy.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Operativa způsobuje usínání manažerů a celé firmy. “ více >>

Marie Zelená Marie Zelená

Každý den přibývá velké množství úkolů a výzev k dořešení. V některých firmách byste ani nemuseli chodit domů a pořád by bylo co dělat. Pořád by úkoly nebyly hotové. Pokud se manažeři začnou "topit" v takové operativě, snadno zapomínají na dlouhodobý rozvoj firmy. Strategicky manažeři začínají usínat a s nimi i jejich firma. Nepostřehnou, že okolní prostředí se mění den co den a že konkurence přinesla nové tenchologie a produkty. Snadno pak přijde doba, kdy již nemusí do práce. Udělejte si každý týden čas na rozvoj sebe sama, svého týmu, firmy. Věnujte se pravidelně strategii a vizi firmy. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace