Přínos poradce není jednoznačný

datum publikace 28.08.2006

První anketa nám ukázala, že přínos poradce není jednoznačný. Aspoň tak to vnímáte Vy, návštěvníci portálu Vlastní cesta.

Výsledky hlasování na dotaz - Myslíte si, že poradce Vám pomůže k rozvoji firmy? Dopadly následovně:

  • Ano - 38,6 %
  • Ne - 29,6 %
  • Nevím - 31,7 %

Jen s malým náskokem jste přesvědčeni, že poradce Vám pomůže k rozvoji firmy. Rozdíl 9% nelze považovat za jednoznačný náskok od těch, kteří si myslí, že jim poradce nepomůže. Z výsledků je patrné, že kvalita a renomé poradců není na nejlepší úrovni a je třeba mu pomoci.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace