Vítěz diskuse externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

datum publikace 28.02.2010

Vítězka diskuse externí komunikace Blanka Urbánková s majitele portálu Vlastní cesta

Dalším vítězem v odborné diskusi vypsané Vlastní cestou a agenturou PR1 s tématem externí komunikace se stala Blanka Urbánková.

Související články

Na podzim roku 2009 vypsala Vlastní cesta a Public Relations agentura PR1 odbornou diskusi na téma "Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií". Téma zvolili, protože externí komunikace nabývá na stále silnějším významu. Externí komunikace ovlivňuje i to, zda bude mít firma zákazníky. Samozřejmě nemalý vliv na to mají také média, která píší o tom, co se v jejich okolí děje. V době krize může externí komunikace udržet, zlepšit nebo zhoršit obchodní aktivity naší firmy.

Nejlepší příspěvek do diskuse vložila Blanka Urbánková, která od Vlastní cesty získala externí disk 320 GB.

Paní Urbánková řekla, že vyhrané "přídavné zařízení" jí konečně pomůže k pravidelnému zálohování svých dat. Vlastní cesta jí k této činnosti přeje dlouhodobé bezchybné fungování.

Právě nyní připravujeme další zajímavé téma do výherní diskuse. Sledujte nové články portálu nejen pro poradce.

Jiří Střelec

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejrozšířenější, nejjednodušší postup jak efektivně rozjet podnikání je ISO, jen málokdo to pochopil.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Každé podnikání (i výroba piva) začíná tím, že si odpovím na následující otázky – kdo potřebuje pivo? Kolik ho bude potřebovat? Za kolik jej mohu prodávat? Apod. Prostě napřed uděláte rozbor potřeb, zákazníků – marketingový průzkum, finanční kalkulace. Stanovíte si konkrétní vizi, strategii, cíle. Vše připravujete sami, je to přeci Vaše myšlenka, Vaše podnikání, prostě se angažujete.

Když vše dává smysl a je to reálné, začnete definovat, co musíte všechno a jak udělat – no prostě definujete procesy. K nim pak přidáte zdroje (lidské a materiální), vybavení, informace, apod. Pokud jsou pořád rizika menší než možnost být přínosný pro zákazníka. Můžete podnikání rozjet. Oslovíte zákazníky, dodavatele, uzavřete smlouvy, začnete vyrábět a dodávat. Určitě na poprvé nebudete skvělí, ale vyděláte první peníze, dostanete nové nápady a začnete zlepšovat, co již máte. Když si ty nejdůležitější myšlenky, postupy, výsledky zapíšete, máte firmu připravenou podle ISO 9001. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace