Získejte 25% slevu za Váš problém

datum publikace 04.07.2019

Jak sdělit nepříjemnou situaci zaměstnanci

"Pracovník udělal práci špatně a když mu vysvětluji, co bylo chybně, neustále mi skáče do řeči. Takto vždy reaguje na to co krizizuji." Napište nám stručně své problémy s kritizováním a chválením zaměstnanců, kolegů. Za Vaši námáhu vylepšíme znalostní linii JAK CHVÁLIT A KÁRAT a navíc Vám dáme 25% na ni slevu. Pomůžete nám zlepšit a rozšířit znalostní linii o další řešení. Se slevou získáte navíc poradce, autora linie ke konzultaci vlastních situací on-line. Kdykoliv mu můžete zavolat a poradit se ke konkrétní praktické situaci.

Související články

Připravujeme novou webovou stránku www.jak-chvalit-karat.cz, která se bude věnovat znalostní linii ke správnému poskytování manažerské zpětné vazby. Zpětná vazba řeší způsoby a úskalí, jak: 

  • sdělit pracovníkům, že udělali skvělou práci
  • povzbudit pracovníky, aby udělali nadstandardní výkon
  • jak směrovat pracovníka, když to vypadá, že nestihne kvalitně práci 
  • jak kárat pracovníka, když neodvádí kvalitní práci 
  • apod.

Náš tým poradců v posledních 6 letech zjistil, že pro lepší výkon a rozvoj firmy je právě zpětná vazba častý problém. Sbíráme praktické problémy, se kterými se vedoucí a manažeři trápí. Situace, které zaměstnanci na manažery zkouší, aby si vytvořili alibi nebo další úlevy. Na všechny  takové případy hledáme řešení, která skládáme do znalostní linie. Tato řešení, která již pomohla stovkám manažerům, pak můžete studovat on-line. Navíc budete mít k dispozici poradce, autora znalostní linie, který kontroluje správné použití nebo s ním můžete konzultovat vlastní problémy. Jde tedy o on-line poradenství. 

25% sleva na znalostní linii 

Pokud nám na na této stránce JAK CHVÁLIT A KÁRAT  napíšete vlastní problém, který řešíte s manažerskou zpětnou vazbou, získáte 25% slevu na znalostní linii Jak správně chválit a kárat. Problémy použijeme pro zlepšení linie, doplnění řešení od našeho týmu poradců. Pomůžete nám tak vylepšit webovou stránku www.jak-chvalit-karat.cz. Jak bude webová stránka hotová (plánujeme srpen 2019), budeme Vás informovat a obdržíte slevový kód. 

Své problémy se zaměstnanci nám pište zde -

 JAK CHVÁLIT A KÁRAT.

 

Jiří Střelec

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Neví-li nikdo, jak kvalitní práci děláte, je to jako byste jí neudělali.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Udělat pro zákazníka, manažera, kolegu kvalitní práci by mělo být samozřejmostí. I kvalitní práce musí být řádně odprezentována. Není-li zákazník o této kvalitě informován a ještě lépe o ní přesvědčen, pak jsme kvalitní práci neudělali.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace